![]() |
Zwanger
er is misschien een druppel sperma op mijn vriendin haar vagina gekomen, ze heeft daarna vrijwel meteen haar onderbroek aangedaan, 10/15 minuten later heb ik haar gevingerd (zonder mn handen te wassen) en misschien zat er sperma aan mijn vingers, hoe groot is de kans dat mijn vriendin zwanger is?
|
Verwaarloosbaar klein, een druppel aan de buitenkant kan niet veel uithalen. En na 10-15 minuten op je handen te hebben gezeten is je sperma wel opgedroogd en werkt het niet meer.
Maar! Als jullie al op dit punt zijn is het wel hoogste tijd om na te denken hoe jullie zwangerschap gaan voorkomen in de toekomst! Bijvoorbeeld de pil? |
Dat is bijna hetzelfde als een vrouw op de wc bril gaat zitten en even later zwanger word. Een veel voorkomend onzin verhaal. Alleen wat bij jou gebeurd is heb je een iets grotere kans en die is nog steeds heeeeel erg klein.
Klopt! Buiten het lichaam van een vrouw sterven de cellen in een snel tempo af. Inderdaad de pil of condoom gebruiken anders word je straks nog papa, haha. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |