![]() |
Verliefd...
Ik ben verliefd op een jongen bij mij op school maar ik ben bang dat hij mij niet ziet zitten, hij had meer dan een half jaar met een ander meisje en dat is nu een maand ofz uit, ik was best jaloers oop dat andere miesje. zijn vrienden denken dat ik hem leuk vind maar dat ontken ik altijd omdat ik niet weet of ik het hem moet vertellen.
toen ik een week in het ziekenhuis lag was hij als enige niet-familielid langsgekomen. maar sinds dat gedoe met zn vrienden negeert hij me en hij heeft geblokkeerd op whatsapp wat moet ik doen omm te zorgen dat hij me leuk vind!?? |
Ik zou hem niet zomaar uit het niks vertellen dat je hem leuk vindt. Dat schrikt hem waarschijnlijk alleen maar af. Misschien kan je een andere manier bedenken om meer met elkaar om te gaan? Zodat jullie meer contact hebben, elkaar beter leren kennen...
|
Ehmm we hebben 3 maanden heel veel gewhattsappt en toen niet meer want hij vond het ongemakkelijk omdat hij verkering had, nu is het uit en we gingen weer appen maar hij heeft me geblokkeerd. Ik denk dat ik hem uit me hoofd moet zetten maar dat wil ik niet
|
Tja, als hij je zelfs heeft geblokkeerd denk ik toch dat het echt niets kan worden. En waarom zou je hem nog willen als hij zo tegen jou doet?
|
Idk ik hoopte gwn dat het tijdelijk zou zijn maar ik denk het neit
|
Gewoon jezelf zijn dat vinden jongens het leukst
|
oke,tnx
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |