![]() |
wil neuken
heey iedereen
ben een jongen van byna 18 en zou graag eens neuken met mijn lief waar ik al 2 jaar met samen ben. we hebben al voorspel gehad enzo dus het is niet de eerste keer dat we elkaar naakt zouden zien (integendeel zelfs;)). maar waar ik nu echt mee zit is de lengte van men penis... in stijve toestand is hij byna 21 cm groot en ben bang dat mijn lief hem niet in haar poesje zou kunnen steken.... hebben jullie tips??? alvast bedank! |
Bijna 21 cm is boven het gemiddelde maar niet zo groot dat de meeste vrouwen hem niet kunnen "hebben". Gewoon met voorspel beginnen tot zij goed nat wordt en dan niet proberen hem er meteen in te rammen maar een beetje voorzichtig er in schuiven. En met je lief afspreken dat ze het zegt als het pijn gaat doen.
|
Gewoon proberen, en rustig aan doen uiteraard. De volle 21cm's hoeven er ook niet persé in.
|
Citaat:
|
ik wil juist dat de volle 21 cm er in schuift...
|
Je kan wel meer willen, maar als het niet past dan past het niet. Je hebt de meeste kans als je meisje ontspannen is, en eventueel met wat glijmiddel erbij om het makkelijker te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
De gemiddelde vagina-diepte is ver onder de 21cm. |
Ik denk niet dat vrouwen de volle 21 cm echt lekker vinden. Eerder tussen de 14 en de 18 cm. Die van mij (ietsje kleiner dan de jouwe) kon er net helemaal in, maar dat is ook weer per vrouw verschillend neem ik aan. Het gaat niet alleen om de lengte maar ook om de dikte.
|
Ik zou het natuurlijk laten verlopen. Als het pijn doet bij haar, moet je stoppen. Als hij er niet helemaal ik kan, dan kan dat niet. Ik ben zelf gezegend met 20 centimeter en redelijk dik, en ik heb nog nooit een meisje horen klagen. Aan de andere kant heb ik nog nooit een meisje van jonger dan 19 gehad... (wel jammer, maar goed).
Voorzichtig is het devies. Als je goed nat is, heb je meer kans dat het helemaal past, maar niets forceren. Dat is de raad die ik je mee kan geven. |
Citaat:
|
Zou bij de tijd vanzelf gaan, niets forceren. Het heeft ook de tijd nodig om te rekken, als de tijd rijp is. Zit je er met je hele leuter in !
|
Citaat:
Zolang je eikel binnen is kan de man prima klaar komen hoor, alsnog sneller dan de vrouw, dus hou gewoon rekening me je vrouw als ie er half in gaat dan is dat ook niet zo'n ramp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja begrijpend lezen is onze 15-jarige betweter niet echt een ster in is al vaker gebleken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn :confused: En nog meer onzin van 1337Gamer.
|
Alle vrouwen hetzelfde? waar heb jij het over?
Het is toch algemeen bekend dat mannen veel sneller klaarkomen? Het is toch algemeen bekend dat er in de eikel veeel meer zenuwuiteindes zitten dan in de rest van de penis? Stel mannen weer die hun eigen behoeftes willen maximaliseren ten koste van de partner... pff :bob: |
Snap je het punt nou niet? Er zijn ook vrouwen die minstens net zo snel als "een doorsnee man" klaarkomen. Ik ken er in ieder geval ten minste een persoonlijk.
|
Citaat:
|
Oh jah. Nee. Dan wel natuurlijk.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Goed topic.
Ik (als ervaringsdeskundige) kan vertellen dat het niet leuk is als je je in moet houden. Hij gaat nooit helemaal passen. Als je dat wel wil dan kan je beter een pop kopen of kijken of de plastisch chirurg er wat af kan halen. groetjes, betercore |
Citaat:
|
Geen 21cm hoor :bloos::bloos::bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |