![]() |
Help! Ik moet een 9.5 halen voor mijn wiskunde proefwerk!
Hi,
Ik heb over anderhalve week een wiskunde proefwerk waar ik minimaal een 9.5 voor moet halen om mijn cijfer op te halen naar een voldoende. Als dit niet lukt sta ik op zitten blijven en daar heb ik totaal geen zin in. :( Het proefwerk gaat over allerlei verbanden, i.e.: exponentiële groei, periodieke verbanden, machtsfuncties, vergelijkingen... Heb zojuist mijn account en dit topic aangemaakt, omdat een 9.5 erg hooggegrepen ligt en dit dus een roep om hulp is. Ik zou het heel erg kunnen waarderen als jullie me tips zouden kunnen geven :) |
Weet je al wat de opdracht is?
|
Wat ik je in ieder geval kan aanraden is om van ieder begrip dat je moet kennen een voorbeeld op te zoeken en zelf ook probeert om voor een gegeven begrip een passend voorbeeld te vinden. Op die manier weet je of, en in hoeverre, je een bepaald begrip al of niet goed kent. Zoek bij ieder begrip een opgave daarover en probeer zelf ook opgaven daarover te bedenken. Op die manier weet je of, en in hoeverre, je in staat bent om met een bepaald begrip te kunnen werken.
|
Citaat:
Citaat:
|
VEEL OEFENEN
|
Je moet gewoon een overzicht maken van al je stof (en dat je het snapt).
Dat doe je door een docent of iemand of hulp/bijles te vragen en daarna zelf opdrachten te maken. Je kan ook via internet aan uitleg komen. succes! -R- |
Elke dag héél veel oefenen, wel met pauzes natuurlijk.
En als je over gaat of blijft zitten... voor de volgende keer: huiswerk bijhouden en niet een week van te voren pas beginnen met oefenen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |