![]() |
Xtc Proberen
aii
|
Ik raad het je ten strengste af in deze tijd... je hoort wel eens wat tegenwoordig. Ze stoppen er nu vanalles in vanwege de schaarste van de nu huidig in nederland verboden grondstof efedrine, waar MDMA, Methamfetamine en andere verwante stoffen uit gesynthetiseerd kunnen worden. Er kan zomaar een verkeerd dodelijk stofje in je XTC pil zitten. Gevolg: hartstilstand of vergiftiging, familie leed, kist, begrafenis en overlijdensakte ;)
Overweeg even of je dat er voor over hebt! Ik in ieder geval niet. |
Citaat:
|
Ja, en nee.
A: Ken je de dealer? B: Vind je het niet erg dat je jaren later nog de effecten van XTC kan merken? C: Ga ze laten teste. |
Citaat:
Jullie moeten het zelf maar weten wat jullie doen, maar ik zou het afraden omdat ik simpelweg niemand dood wenst, dit is mijn mening en ervaring en daar zou je het maar mee moeten doen of je het nou leuk vind of niet. En ook met geteste pilletjes kan het 100 of 1000 misschien wel 10000 keer goed gaan tot je hart het een keer af laat weten. |
Oh jah, nee, dan wel.
|
Men vrienden halen vaker bij die gast, ik split er dan waarschijnlijk 1 met hem. Ik laat hem natuurlijk testen bij Apotheek. En hoe bedoel je dat je later nog de effecten kan hebben.
En naar mijn mening moet het best te vertrouwen zijn na test. |
Kan je laten testen bij de apotheek? Ik dacht dat het ding naar Jellinek in Haarlem gestuurd moest worden daarvoor. Maar okay.
|
ten eerste als je het toch gaat gebruiken zorg dat je er iets over weet wat mdma is wat het met je doet en wat je moet doen als je het hebt gebruikt zoals 1 keer in een uur water drinken en af en toe wat met suiker als je het goed doet dan ga je een goede avond tegemoet komen :)
|
This niet verslavend maar het is te leuk als het werkt denk je dit gaat vaker gebeuren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |