Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Xtc Proberen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1900513)

Kaas046 14-06-2015 19:55

Xtc Proberen

aii

johan97 16-06-2015 00:39

Ik raad het je ten strengste af in deze tijd... je hoort wel eens wat tegenwoordig. Ze stoppen er nu vanalles in vanwege de schaarste van de nu huidig in nederland verboden grondstof efedrine, waar MDMA, Methamfetamine en andere verwante stoffen uit gesynthetiseerd kunnen worden. Er kan zomaar een verkeerd dodelijk stofje in je XTC pil zitten. Gevolg: hartstilstand of vergiftiging, familie leed, kist, begrafenis en overlijdensakte ;)
Overweeg even of je dat er voor over hebt! Ik in ieder geval niet.

zoef de haas 16-06-2015 11:04

Citaat:

johan97 schreef: (Bericht 33796224)
Ik raad het je ten strengste af in deze tijd... je hoort wel eens wat tegenwoordig. Ze stoppen er nu vanalles in vanwege de schaarste van de nu huidig in nederland verboden grondstof efedrine, waar MDMA, Methamfetamine en andere verwante stoffen uit gesynthetiseerd kunnen worden. Er kan zomaar een verkeerd dodelijk stofje in je XTC pil zitten. Gevolg: hartstilstand of vergiftiging, familie leed, kist, begrafenis en overlijdensakte ;)
Overweeg even of je dat er voor over hebt! Ik in ieder geval niet.

Wat een kwats. Als je zeker wilt weten dat wat je gebruikt ook xtc is dan laat je je spul testen (dat zou je sowieso moeten doen). Je post is ontzettend onnodige bangmakerij. Natuurlijk gaat drugs gebruiken gepaard met risico's, maar je kunt ze praktisch allemaal zelf op voorhand al enorm verminderen en jezelf voorbereiden.

Obelise 16-06-2015 15:10

Ja, en nee.

A: Ken je de dealer?
B: Vind je het niet erg dat je jaren later nog de effecten van XTC kan merken?
C: Ga ze laten teste.

johan97 16-06-2015 19:53

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 33796274)
Wat een kwats. Als je zeker wilt weten dat wat je gebruikt ook xtc is dan laat je je spul testen (dat zou je sowieso moeten doen). Je post is ontzettend onnodige bangmakerij. Natuurlijk gaat drugs gebruiken gepaard met risico's, maar je kunt ze praktisch allemaal zelf op voorhand al enorm verminderen en jezelf voorbereiden.

Je hebt blijkbaar nog nooit het schuimbekkende resultaat gezien van een overdosis in 1 pilletje (niet eens een giftig pilletje bleek achteraf). Een bekende van mij is er tijdens het uitgaan door overleden en de ander bijna dood gegaan toen die op een avond thuis een giftig pilletje gebruikte, die hebben ze nog net op de valreep in het ziekenhuis kunnen redden. Dat noem jij onnodige bangmakerij, ik denk niet dat die ouders er nu zo over denken. ;)

Jullie moeten het zelf maar weten wat jullie doen, maar ik zou het afraden omdat ik simpelweg niemand dood wenst, dit is mijn mening en ervaring en daar zou je het maar mee moeten doen of je het nou leuk vind of niet.

En ook met geteste pilletjes kan het 100 of 1000 misschien wel 10000 keer goed gaan tot je hart het een keer af laat weten.

deadlock 17-06-2015 09:51

Oh jah, nee, dan wel.

Kaas046 17-06-2015 15:04

Men vrienden halen vaker bij die gast, ik split er dan waarschijnlijk 1 met hem. Ik laat hem natuurlijk testen bij Apotheek. En hoe bedoel je dat je later nog de effecten kan hebben.

En naar mijn mening moet het best te vertrouwen zijn na test.

deadlock 17-06-2015 20:37

Kan je laten testen bij de apotheek? Ik dacht dat het ding naar Jellinek in Haarlem gestuurd moest worden daarvoor. Maar okay.

sander.p3 17-06-2015 21:39

ten eerste als je het toch gaat gebruiken zorg dat je er iets over weet wat mdma is wat het met je doet en wat je moet doen als je het hebt gebruikt zoals 1 keer in een uur water drinken en af en toe wat met suiker als je het goed doet dan ga je een goede avond tegemoet komen :)

Woefzeidekat 10-11-2015 21:13

This niet verslavend maar het is te leuk als het werkt denk je dit gaat vaker gebeuren

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.