![]() |
Fizzle-geeft-alles-weg-en-verkoopt-de-rest-meet
Hoi lieffies!
Mensen van het internet houden van gratis spullen dus waarom nodig ik jullie niet binnenkort uit voor een plunderparty! LET OP DATUM VERANDERD! NIEUWE DATUM IS 10 juli Ik zal alle spullen die ik weg doe (bijna alles wat ik bezit) in dozen doen, en mijn meubels verkoop ik allemaal op 3 stukken na maar daar zal ik briefjes op plakken. Spullen mag je meteen meenemen, meubels in de laatste week van juli ophalen. Wie zou dat leuk vinden? Centrum Utrecht. |
Nou als je heel toevallig een groot bureau te koop hebt en een boekenkast?! Want die zoek ik toevallig nog.
Ik houd ook wel van gratis spullen, maar ik concludeerde afgelopen weekend dat ik er echt veel te veel heb :ghe: |
Doe je de eekhoorn weg?
|
Zitten er gebruikte slipjes tussen?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
15 euro :bloos:
|
En hoeveel voor een gebruikte beha? :bloos:
|
ook zoiets :o
|
gebruikt waarvoor? :lisa:
|
Om je prachtige borsten vast te houden. Waarvoor gebruik je ze nog meer? :bloos:
|
Maar even serieus
|
waarom?
|
de grote vraag fizzle : Hoeveel kost jij ?
|
Omdat ik ga emigreren en alleen twee koffers meeneem
|
Heb je nog in leven zijnde avocadoplanten? :D
|
Je ging toch emigreren naar je toenmalige vriend? :o Woont je nieuwe ook in t buitenland?
|
Citaat:
|
Maar als het antwoord ja is, en flyaway neemt ze niet allemaal mee, dan wil ik er wel een! :o
|
Tenzij ze stuifmeel afgeven.
|
Oh dus zo pak je dat aan :o Ik kwam niet van al mijn shit af.
|
Wat ik overheb gaat naar de kringloop ;)
Citaat:
En Tina, ze geven geen stuifmeel, ze gaan zich pas na 15-20 jaar reproduceren. Citaat:
|
Graag foto's van alle spullen
|
Lol nee je kunt langskomen en anders jammer ;)
|
Wat ga je doen in Wenen fizzler :o
|
Citaat:
|
Ze gaat zang en acteren studieren.
@ Fizzle: als je nou ook piano gaat leren spelen kan je naar 1 jaar of zo terugkomen als Drs. F.!:lief: |
oei sjeord bekijkt dit topic, daar komen de grappen als ''hoeveel kost je maagdelijkheid''
|
gaat 'ie offline, wat een zakkenwasser is het ook
|
Fizzle, heel veel geluk in Wenen!
|
Mijn maagdelijkheid heb ik niet meer maar ik kan je t adresje geven waar hij is achtergelaten misschien verkopen ze hem door ;)
Citaat:
En toneel studeren Citaat:
Citaat:
|
Hals und Beinbruch!
|
vet! :cool:
|
Citaat:
|
Ik ben voorzien!
|
Relevante up
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lief:
|
Citaat:
|
Heb je toevallig nog een combimagnetron over? :o
|
Is alles al weg fizzel?
|
Nee hoe dan dit feest is pas over een week :D
|
Meetings :herp::herp::herp:
|
Citaat:
|
Fizzle Fluf is nog steeds actief o.0
|
Jaaaaahhh, vooral vocaal!!_O__O__O_
|
Guys jullie zijn deze vrijdag vanaf 14:00 van harte welkom op
Spoiler
Kom met grote getalen en veel hebzucht want ik geef het liever weg dan dat ik het weggooi en alles wat niet meegenomen wordt moet ik naar de kringloop brengen. Er zal een spaarvarken staan voor vrijwillige donaties als je het gevoel hebt dat je teveel gegraaid hebt maar in principe is alles gratis behalve het meubilair (y) |
ik zal het voor je op de Weggeefhoek Utrecht zetten zodat je meer kans hebt om van de rommel af te komen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |