![]() |
Vet fetisj
Zijn er hier meer jongeren die een fetisj hebben voor dikke mensen?
|
Nee, ik niet.
|
Nuttige comment :p
|
Ik heb eens gelezen dat wel meer mensen dat hebben, het is dus niet raar of abnormaal ofzo als dat je vraag is :)
|
de vetter de better
ownee wacht, dat is alleen bij frikandelle |
Nope..
|
Maar niemand hier die het heeft? Het is misschien niet abnormaal, maar wel best zeldzaam...
En ik heb geen fetisj voor 'curves' maar echt vrouwen van 200-300kg. Ik heb slanke meisjes nooit aantrekkelijk gevonden. Bij bijvoorbeeld een dieet advertententie was de before foto de enige mooie foto. |
Ik heb vroeger wel eens documentaires gezien over mannen die hun vrouw zo vet mogelijk mestten, omdat ze dat het mooist vonden. Een man bouwde zelfs een huis met extra brede deuren en gangen voor zijn vrouw.
Ik vind extreem dikke mannen niet aantrekkelijk, en dat komt ook omdat dat voor mij iets zegt over hoe ze omgaan met hun gezondheid (namelijk niet). |
Wat je zelf al zegt, het is niet abnormaal maar wel zeldzaam. Ik denk dat je meer kans maakt op gelijkgestemden op sociale netwerken als Fetlife. Da's een soort Facebook maar dan voor mensen met allerlei kinks.
|
Jaa ik :) Sinds mijn 14e denk ik. Heerlijk om lekkere dikke meisjes te zien:lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Excuses, ik las 2005. Één jaar dan :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |