![]() |
naakt slapen
wie van de jongens/meisjes slaapt naakt._O_
|
Ik slaap meestal naakt behalve soms in de winter, indien koud in de slaapkamer, dan met een t-shirt
|
Zonder onderbroek? :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat bedoel je met naakt?
In je gehele blootje: blootje piemel? Of met een onderbroekje aan? |
Met onderbroek is toch niet naakt joh :n
|
Citaat:
|
Krijg je dan geen stijve als je wilt slapen zonder onderbroek? Ik wel... Hoe komt dat wel?
|
Omdat jouw lijf het nodig vindt om 's nachts te testen of jouw piemel het nog wel doet.
|
Citaat:
|
Hebben jullie ook een stijven dan??
|
Nee
|
Jongens, meisjes... naakt = zonder kleding. Dus slaap je met een onderbroek, slaap je niet naakt. Logisch, toch?
Ik slaap altijd naakt, tenzij ik ziek ben. Wisten jullie dit, trouwens? Naakt slapen gezond. |
Citaat:
|
altijd en overal
|
Ik doe dat wel eens, ja. Maar dan moet ik het wel warm hebben.
|
Citaat:
Misschien gebeurt dat bij jou omdat je het niet gewoon bent en er teveel aan denkt. |
Winter of zomer, ik slaap altijd naakt. ik krijg het snel te warm als ik iets aan heb tijdens slapen.
|
Maar wat als je dan moet plassen? Dan moet je je weer aankleden om naar de wc te gaan toch?
|
Citaat:
|
Een broekje is toch wel fijn :O
|
de wc op de tweede verdieping is echt naast mn kamer. daar loop ik gwn naakt naartoe. op een camping doe ik gwn sportbroekje van adidas aan als ik naar de wc moet. terug in de tent en hij gaat weer uit
|
Ik slaap ook altijd naakt.
als ik naar wc moet kijk ik gewoon of er nog anderen wakker zijn. En stijve is niet erg toch? Met aftrekken gewoon zorgen voor handdoek... |
In de zomer zoiezo. In de winter soms niet als het heel koud is.
|
Ik snap trouwens niet wat dit met seksualiteit te maken heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |