![]() |
Carriere switch
Hallo,
Ik vermoed dat ik in een andere leeftijdscategorie val dan de meesten hier (27). En de reden dat ik hier ben is omdat ik aan het nadenken ben over een 'carriere switch'. Ik heb een MBO 4 diploma als management assistent welke ik zo'n 7 jaar terug behaald heb. Hierna heb ik jaren gewerkt als secretaresse bij overheidsinstanties. De dingen waarover wordt geschreven op dit fourm sluiten niet volledig aan bij mijn situatie (ik moet mezelf onderhouden in de zin dat ik op mezelf woon en richt mezelf daarom voornl. op omscholingstrajecten voor volwassenen met baangarantie of HBO leer-werkbanen. Ik ben hier in de eeste instantie terecht gekomen omdat ik voor een HBO leer-werk baan waar ik op gesolliciteerd heb, mijn Natuur en Scheikunde moet bijspijkeren naar HAVO niveau (middels zelfstudie)en wil in een ander subforum vragen om advies. Tot zover mijn introductie. |
Hartelijk welkom op het forum in elk geval!
|
Hoi, welkom! Je bent misschien ouder dan de meeste mensen die zich nieuw aanmelden, maar er zitten hier ook veel mensen die hier al jaren zijn blijven hangen, zoals ik, en dus meer van jouw leeftijd zijn!
|
Hoi Sarah en Elin, bedankt voor jullie welkomstberichtje!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |