![]() |
Oude draaischijftelefoon blijven gebruiken
Lieve mensen,
Ik vind oude draaischijftelefoons heel erg gaaf en zou de telefoons die ik heb ook graag willen blijven gebruiken. In het huis waar ik ze wil gebruiken was altijd alleen een telefoon-aansluiting, waardoor deze nog gebruikt konden worden. Wanneer ik internet en telefonie als pakket neem (eventueel met tv) gaat ook telefonie via de modem of glasvezel en (zover ik weet) niet langer via de oude telefoon-aansluitingen. Resultaat: de draaischrijftelefoons worden onbruikbaar. Is er een mogelijkheid om deze ouderwetse telefoons met een aanpassing nog wel te kunnen blijven gebruiken? |
|
Dank je wel! (y)
|
Citaat:
tevens ben ik bezig geweest om een T65 op bluetooth te maken. staat leuk op een beurs of meeting als je met zo'n telefoon echt kunt bellen |
Let wel op dat je zo'n telefoon niet kan gebruiken voor servicenummers met keuzemenu's (voor blabla toets x) en dat zijn nou juist de dingen die ik met mijn vaste lijn bel omdat dat mobiel vaak schreeuwend duur is. Mijn opa en oma hebben om die reden hun draaischijftelefoon vervangen.
|
Citaat:
Maar dank voor het meedenken (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |