![]() |
Wat heb jij op dit moment in je voorraadkasten?
Qua voedsel en drank?
Vertel. :) |
Veel te veel om hier neer te zetten :O
|
Opsommen!
|
1 pak noodles, wat rijst en wat couscous.
|
aids
|
poeh, voorraadkasten dus niet de koelkast neem ik aan :o
Per categorie: -pasta, rijst, quinoa, amaranth, risottorijst, mie, etc. -olies, azijnen, kruidenpasta's etc. (teriyaki, sojasaus, azijn, olijf&zonnebloemolie, sambal, wokolie, kokosolie, gembersiroop, molasses, vissaus etc.) -conserveblikken: soep, erwten, tomatenblokjes, kikkererwten, bonen - bouillonblokjes & kruiden - mix voor boerenomelet en nasi en nog wat boemboe, oja en currypasta - muesli, havermout, zonnebloempitten, rozijnen, kokos, sesamzaadjes voor door de kwark/yoghurt - pindakaas, honing, poedersuiker, stroop, jam - meel, bloem, cacao, bakpoeder - noten, dadels en gedroogd fruit - limonadesiroop en nesquick Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Goede MAX-geheugentest ;) |
Nou, TS begint. T zijn er teveel om op te noemen, dus het kastje onder de goot:
|
Kutvraag, veel te veel.
|
Citaat:
|
Hoezo drinkt niemand Jägermeister?
|
Oja de drankvoorraad heb ik niet opgenoemd want die staat niet in een kastje :P Maar dat is port, 3 soorten whiskey, licor 43, Vana Talinn likeur, gluhwijn, Bols kiwi, 2 soorten Pimms en dat was het geloof ik. En mosterd en ketjap en tabasco heb ik ook nog niet opgenoemd zie ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pffffff, best veel. Uit mijn hoofd:
- basmatirijst - fusilli - macaroni (elleboogjes) - tomatenpuree (blikjes) - gezeefde tomaten (pakje) - shitload aan kruiden - verschillende oliën (olijf, zonnebloem, hazelnoot, chili en vast nog iets anders) - sojasaus - bakdingen (bakpoeder, vanillesuiker, baking soda, gist) - bloem - havermout - rozijnen - gedroogde cranberries - zonnebloempitten - sesamzaadjes - pompoenpitten - couscous - bouillonpoeder en -blokjes - venkelzaad - gehalveerde amandelen - amandelschaafsel - een blik champignonroomsoep - soepstengels - cacaopoeder - fles rode wijn - zo'n 15 flesjes speciaalbier - 75 cl-fles Saint-Feuillien - half pak theebisquit - nesquik - pak houdbare magere melk - pakje instant noodles - aantal zakjes cup-a-soup - pot honing - pot pindakaas - pot duopasta - pak kwinkslaghagel - pondje fijne suiker - pak lichte basterdsuiker - pak donkere basterdsuiker - half pakje grof zeezout - 5-pakje pitabroodjes - pakje voorgebakken croissantjes - blikje sardientjes op water - half pak instant aardappelpuree - fles zelfgemaakte vliesbloesemsiroop Verder kom ik even niet uit mijn hoofd. Volgens mij was dat het wel aardig. |
Heel veel kruiden, olie, azijn, diverse varianten pasta, witte rijst, gele rijst, risotto rijst, quinoa, couscous, griesmeel, lasagnebladen, paneermeel, stroop, honing, hagelslag, muisjes en gestampte muisjes, suiker en bruine suiker, beschuit, ontbijtkoek, matzes, rijstwafels, havermout, heel veel soorten thee, koffie, filterzakjes, sesamzaad, kaassaus poeder, chocolade, bastogne koeken, gedroogde abrikozen, ahornsiroop, zelfgemaakte jam, mosterd, rode wijn azijn, tabasco, hp sauce, chips, bier en frisdrank en nog heel veel soorten schoonmaakmiddelen en schoenpoets.
|
En nog heel veel vergeten :o
|
Mag ik je jagermeister?
|
Ja hoor, komt maar halen.
|
Oh, ik wil wel ene jaegerbomb proberen. :eek:
|
Citaat:
|
En in mijn voorraadkast staan ook nog 3 kratten en 2 planken vol met spciaalbier en een krat pils :herp:
|
Denk dat ik eerder lam word dan dat ik gezond eet als ik mijn voorraad plunder nu ik erover nadenk :herp: :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- zonnebloemolie, 2 soorten olijfolie, balsamico, worcestershire, ketjap, sambal, sojasaus, mosterd, appelazijn
- heeeeeeeeeeeeel veel kruiden - cornflakes, havermout, muesli - pindakaas, hagelslag, 3 soorten jam - 16 flessen zelfgemaakte vlierbloesemsiroop - 12 pakken water - Rijst, een aantal pakken pasta, risotto-rijst, bulgur - blikjes tomatenpuree - 4 potten witte bonen in tomatensaus, 4 blikken tomatensoep, 4 blikken smac, 4 blikken erwtensoep en 3 potten tomatensaus voor als de pleuris morgen ineens uitbreekt. - 3 blikken knakworsten - bloem, amandelbloem, pannenkoekenmeel, een mix voor kruimeltaartjes en 2 pakken deense roggenbroodmix, vanillesuiker, vanillearoma, gemberpasta, bakpoeder, klopfix, 2 pakken cacao - 9 pakken baking soda en 10 flessen witten azijn - 2 potten zilveruitjes en 2 potten partysticks - 2 potten zelfgemaakte tomatensaus - rozijnen, gedroogde abrikozen/pruimen, kokosrasp, gedroogde uitjes - Heel veel thee - een fles gin met vlierbloesem, een fles wodka, een fles fernet branca, een half kratje HJ, 2 flessen tonic, een fles lime (alhowel ik daar de houdbaarheid een beetje van betwijfel :lisa:) een aantal flessen rode wijn en 2 fransizkaner biertjes |
10 flessen azijn?
En zelfgemaakte vlierbloesemsiroop. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
En het is nog net de tijd voor vlierbloesem! En het is supersimpel om zelf te maken :cool: |
Citaat:
|
Ik zou helemaal geen ruimte hebben voor zoveel pakken of flessen water :bloos:
Mijn moeder maakt altijd vlierbessensiroop! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brood, nutella, muesli, pasta, pesto, kruiden, cacao, bonen, soep. Dat is het wel denk ik.
|
Kuttopic want ik vind 'm leuk. Kkveel te veel werk dit.
|
Oei ik ga dat niet typen. Maar je mag foto's!
|
Sorry iedereen hier weet hoe kasten vol nutrilon eruit zien.
|
Ik zie heel veel in Zoef haar lijstje wat ik vergeten ben te noemen :o
Azijn en baking soda is win, ja! Azijn bij de was (y) |
zoef is met een kleine letter, kutMiekjeSter
|
http://i.imgur.com/1QvlglM.jpg
Kruiden, blikvoer, koffie en thee, onder de theedoos staat nog een doos nootjes http://i.imgur.com/nb7QEF3.jpg Bakspul, meelspijzen, gedroogd fruit, snoep, koek http://i.imgur.com/t1OLyi5.jpg Olie, azijn, saus, staat nog vanalles achter http://i.imgur.com/nVDUgy0.jpg Drankkast http://i.imgur.com/LTRTgmK.jpg "wijn"rek http://i.imgur.com/o2oPDkx.jpg Brood, beleg, ontbijtgranen Zeg het maar als er iets is dat je wél uitgeschreven wil zien :p |
Aardbeien, avocado, wortelen, kiwi's, bananen, vanillekwark, witte wijn, rode wijn, speciaalbier, schapenkaas, geitenkaas, aioli, tapenade, toastjes, wasabi, melk, espressokoffie enzovoorts.
|
Sorry hoor Deadlock.
|
:'(
|
http://i.imgur.com/8MgnAE8.jpg
Speciaal voor deadlock |
:cool:
|
Citaat:
|
Mijn medicijn voorraadkast is wel erg uitgebreid :o
|
Ik kan wel een foto maken, maar ik heb echt te veel junkfood om allemaal op te noemen.
|
Citaat:
|
- 3 pakken knäckebröd, 1 pak Brinta, 1 pak crackers
- stroop, pindakaas, nutella, jam - 3 soorten thee - koffiepads en een pot oploskoffie - 3 soorten olijfolie en 1 zonnebloemolie - 2 blikken soep - 2 pakken tarly, - 3 potten chinese bonen, 2 rode kool, 2 Mexicaanse bonenschotel, 1 pot augurken, 3 champignon, 2 zilvervliesuitjes - maggi, jus, bouillonblokjes - suiker, podersuiker - voor de kat: stokjes, 3 doosjes snoepjes, een pak brokken en een doos blikvoer - tomaten en kleine tomaatjes - paneermeel - sardientjes - nesquick - ketjap manis - rietjes - kruidnagel. zout, peper, peterselie, cayennepeper, tijm, chilipoeder, gemalen laurier, kruidnagel, kerrie, sesamzaad, pijnboompitten, en mix voor vlees, karbonade en aardappels - knapper balletjes - vermicelli - bloem - saus voor groente - 2 pakken om soep te maken , Dan hebben we nog een diepvries en kast met dranken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |