![]() |
Wat is het beste kasteel in NL?
Ik neem een Amerikaan mee en hij wil een kasteel zien :Facepalm:
Muiderslot? De Haar? :confused: |
Middeleeuws?
|
Niet het kasteel van Almere nee.
|
Tussen de middeleeuwen en Almere zijn er ook nog wel wat kastelen gebouwd flapdrol.
Maar Muiderslot zou ik dan doen, dichtbij, handig enzo. |
Het kasteel van sinterklaas!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een goed topic :lief:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben jij eigenlijk knap/lekker, Abs? Het lukt me niet echt je voor de geest te halen :d
|
Citaat:
|
Ik vind 'beste' een beetje een lastige betiteling voor een kasteel, maar ik ben het meest gecharmeerd van de Haar (y)
|
Volgens mij ben ik alleen in Slot Loevestein geweest en Slot Zeist volgens mij maar dat is heel lang geleden.
|
De Haar is wel erg mooi vind ik.. Of slot Zeist
|
Citaat:
Citaat:
|
Loevestein :lief:
|
Neercanne.
|
Sowieso niet De Haar. Dat is amper 100 jaar oud!
|
Ik zeg ook Loevestein.
|
Stiekem is Het Loo ook best interessant. En de opa van mijn opa was daar stalmeester. :cool:
|
Nog nooit een bezocht in NL.
|
Poptaslot ;)
|
Ik wilde even mededelen dat Abs inderdaad wel mooi is, goede kont.
|
Oh en ik heb heel vaak op een kasteel in Gelderland.bardiensten gedraaid.met.trouwerijen.enzo, ben alleen.ff.kwijt.hoe het heet. Zal ff.laten weten als het te binnenschiet
|
Ik weet niet welk kasteel, maar ik zit het beste op mijn eigen troon :ertur:
|
Citaat:
|
Ik heb binnenkort een bruiloft op slot moermond in Renesse, daarna weet ik of het leuk is :p
|
'beste' durf ik niet te zeggen, maar kasteel Heeswijk is aardig. En je zit dan vlak bij Den Bosch, dus dan kan je ook meteen door naar Heusden (y)
|
Maar de Haar is ook aardig ja (y) Kan je meteen Utrecht in en ook nog naar Oudaen (incl brouwerijrondleiding/proeverij), twee kastelen in een klap + vermaeck :v
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |