![]() |
Facebook, Snapchat of Instagram?
Wat is volgens jullie de populairste social media voor jongeren?
|
Dat ligt denk ik sterk aan de leeftijdscategorie en interesses.
|
Citaat:
|
Ondanks dat het einde van Facebook al jaren wordt aangekondigd, is dat nog steeds in alle leeftijdscategorieën het meest gebruikte sociale platform :o
|
Citaat:
|
Kun je WhatsApp echt onder de social media scharen?
|
Ja.
|
Toch niet meer dan bijvoorbeeld e-mail of sms?
|
Jawel.
|
In welk opzicht dan?
|
Succes met de groeps-SMS-chat inclusief fotos en filmpjes (y)
|
Citaat:
Daarbij zijn Weibo en VK nog een stuk kleiner dan Snap of Insta, maar daar idd wel groter :o |
Ik gebruik trouwens facebook, snapchat en whatsapp dagelijks. En tumblr. En instagram. Lawd.
|
Citaat:
|
denk toch whatsapp en fb het meest..
|
Citaat:
|
Ik gebruik facebook, instagram en whatsapp dagelijks. Snapchat zo nu en dan
|
Citaat:
|
Instagram en Whatsapp. En nee, geen Facebook, jongeren mijden dat aangezien hun ouders er ook opzitten en ze dus gecontroleerd kunnen worden. Insta is nog niet ontdekt door ouderen, en Whatsapp is prive.
|
9GAG is leuk voor mensen met geen leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik gebruik fb alleen om op de hoogte te blijven van wat bepaalde mensen uitspoken (m'n moeder bijv.), maar zelf post ik amper. Twitter en insta heb ik wel, maar gebruik ik echt nooit. Whatsapp alleen voor noodgevallen en werkgerelateerde dingen. Tumblr gebruik ik verreweg 't meest, want daar volg ik mensen met dezelfde interesses en dat is veel boeiender dan de saaie verhalen lezen van mensen die je toevallig kent, maar waar je niks mee gemeen hebt. Van wat ik om me heen zie zijn snapchat en whatsapp wel het populairst bij jongeren, btw. Logisch, want daar lezen je moeder en tante Ans niet mee. Ik denk dat dat ook is wat Hyves de das om heeft gedaan. |
Citaat:
|
80% van alles wat ik op mijn telefoon doe is whatsapp en telegram, voornamelijk zakelijk. Hoe communiceer jij dan H'Oates met vrienden, per sms?
|
Ik gebruik Facebook, Instagram en WhatsApp het meeste. Snapchat en Happening heb ik ook, maar daar doe ik eigenlijk niets mee.
|
Ik gebruik Facebook, Whatsapp en Instagram regelmatig. Ik heb Snapchat, maar dat gebruik ik eigenlijk nooit en Twitter gebruik ik niet meer zo vaak.
|
FB en WhatsApp. En minder regelmatig gebruik ik Skype of LinkedIN. Op Twitter heb ik wel een account, maar daar doe ik al jaren niets meer mee.
|
Citaat:
|
OMG
het spijt me zzo |
Ik gebruik alleen facebook, whatsapp en instagram
|
Oh ik had hier al eens gepost :o
|
Beide, maar niet facebook en whatsapp en instagram
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |