![]() |
Hoi rare dingen #1810
Alles is raar
|
|
Ja hoogste enzo
|
Jippiejajee marathondag overleefd! Met tien minuten pauze op 14 uur achter elkaar aansluitend rondrennen en stressen en regisseren en kinderen in hun concentratie brengen en decors sjouwen en alles. Nondepie :o
|
Citaat:
|
Ik wil hier zijn :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
Morgen bierfestival in Tilburg, zuipennnn <3 |
Weekend:cool:
|
Ik ga toch maar slapen..
|
Hey maar Nathan, je mag wel vertellen wat je thuis dwarszit hoor :o, misschien lucht dat een beetje op en forumers hebben ook vaak serieus goede tips enzo :o
|
Ja vooral op Onzin!
|
Scary dingennnn
|
Op de een of andere manier krijg ik altijd ruzie met m'n beste mattie op een feest bij mij thuis.
Geen idee hoe ik dat doe :ghe: |
Waar is de nachtploeg?
|
Citaat:
|
En de ochtendploeg?
|
Citaat:
|
Mijn ouders waren gisteren in een dorpje in Noorwegen dat mijn naam draagt. Maar ik kan het met google niet vinden :D :lisa:
|
Haha ahww :d
|
Oh, heet dat dorp Zøef de Håås?
|
Wat is een leuke en grappige korte tekst in het Engels?
|
Citaat:
|
Alles Gucci hier?
Ik heb vlinders achter mijn sixpack. Voor het eerst in honderdduizend jaar. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, hij is niet heel erg grappig :herp:
|
Citaat:
Het is vooral niet druk hier. En ik moet poepen. Verder alles flex :) |
Citaat:
|
Er ligt een demente vent op de kamer bij mijn pa (in het ziekenhuis). Die arme man weet niet waarom hij daar ligt en is altijd zenuwachtig op zijn vrouw aan het wachten. Hij ligt ook nooit in bed, maar hij is altijd onrustig heen en weer aan het lopen. Ocharme:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een 7.6 gehaald voor mijn natuurkunde toets die meetelt voor het SE :eek: :bloos:
|
Er zit een regel van een liedje in mn hoofd van Concert at Sea maar ik weet niet zeker of die woorden kloppen en van wie het liedje is en hoe het heet :mad:
|
Ik ben toetsen op internet van mavo mensjes aan het maken en nu krijg ik een gratis macdonalds menu van ze :bloos:
|
Mn neefje komt vanavond weer, lekker druk :D
|
Citaat:
|
Mijn schoonouders stonden ineens op de stoep om iets te komen drinken terwijl ik op bed lag te tukken in mijn ondergoed :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rapaljefestival was tof (y). Alleen jammer van de regen waardoor we iets eerder weg zijn gegaan en het tweede optreden van Rooie Rinus en Pé Daalemmer en het vierde optreden van Rapalje zelf niet gezien hebben :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben meringues aan het maken omdat ik zin had om iets te bakken:o
|
Ik ging zojuist opzoeken hoeveel procent van de Nederlandse eiren Salmonella bevat, want ik heb al zo vaak rauw ei op bij het bakken en ik ben nog nooit ziek geworden:bloos: Het is dus een veel kleiner percentage dan ik dacht(y)
|
Er worden ook speciale salmonella vrije eieren verkocht voor koude gerechten volgens mij.
|
Oh, dat wist ik niet:cool:
Volgens het rijksinstituut voor volksgezondheid zat het in 2013 maar in ongeveer 0,03% van de eieren, dus op zich is het risico sowieso heel klein. |
Citaat:
|
ALS JE GODVERDOMME CAVIA'S HEBT ZORG ER DAN VOOR DAT HET HOK AFGESLOTEN IS GODVERDEFUCKINGDOMME STELLETJE KANKERMONGOLEN
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |