![]() |
wat is jouw reistijd per dag voor werk/school?
gemiddeld hea!
|
ik ga nooit vanuit school naar werk, en vice versa :s
|
Net meer dan 30 minuten :o Als het rustig is, is 20 minuten haalbaar :bloos:
|
Ongeveer 40 min heen en 40 min terug als er geen al te erge file staat.
|
ot: 15 minuten, iets minder. Soms ga ik te voet en dan is het een half uur.
|
Dat was heel lang 4x/week 60 minuten plus 1x/week 150 minuten. Dus gemiddeld 78 minuten per enkele reis.
Maar vanaf het najaar is dat 2x/week 10 minuten, 1x/week 3 minuten en 1x/week 15 minuten, dus gemiddeld 9.5 minuut per enkele reis *o* Aangenomen dat ik met de auto ga, op de fiets wordt de reis van 10 minuten eerder 25-30. Is de poll voor enkele reis? |
Een uurtje of twee gemiddeld denk ik.
|
Ongeveer 45-50 minuten op de fiets :o
|
Citaat:
|
Voor mijn studie 5 minuten fietsen, voor mijn werk 20
|
Tussen de 50 minuten en 3 uur, afhankelijk van waar ze me heensturen.
|
Bij ideale reis :o
Heen: 6u50 weg van huis, 7u35 op werk Terug: 16u30 weg van werk, tussendoor even langs supermarkt, 17u35 thuis |
Jij fietst eah? Hoe lang zou jij er met de auto over doen BolterW?
|
Vanaf thuis zo'n 3,5 uur. Vanaf mijn studentenhuis 10 minuten (heen):o
|
Citaat:
|
Nee, die heb ik voor de sier.
|
Citaat:
|
Vanaf mijn ouders was het 45-50 minuten reizen naar school (met OV). Nu ruim 10 minuten lopen of 5 minuten fietsen.
|
Naar Erasmus Universiteit (sommige blokken 2 a 3 keer per week, soms 0 keer per week) ben ik een uur onderweg van deur tot deur. Naar Universiteit Leiden (laatste blok drie keer per week) iets meer dan een uur van deur tot deur, naar Universiteit Leiden Campus Den Haag (afhankelijk van het rooster 0 tot 5 keer per week) ongeveer een half uur van deur tot deur.
|
Als alles gaat zoals het moet: 1.5 uur heen, en 1.5 uur terug
fucking plebs, get on my level. |
20 minutes
|
Citaat:
En met auto Inclusief of exclusief de dagelijkse verstoppingen op de weg? Afslag Zutphen vanaf de A1 is namelijk een vrij groot drama elke avond waar je zo 10-15 minuten door kunt verliezen :o Zonder vaststaan zou ik er dan zo'n 20-25 minuten over doen. |
Ergens tussen de 10 minuten en de 6,5 uur. Soms meer, nooit minder. Vandaag zijn het er 4.
|
Citaat:
|
Minuutje lopen, 10 minuten fietsen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeehond
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik op kamers zat was het thuis-Gouda en thuis-Gouda, dus dat werkte niet zo :ghe: Uiteindelijk werd het thuis en thuis-naam-huisgenootje. |
Apart!
|
Ik hen geen werk of school maar het was 5 minuten
|
Citaat:
Als mijn ouders vragen; kom je nog een weekendje thuis? snap ik ook wel wat ze bedoelen.. maar als ik denk aan woon-werk verkeer is dat toch echt vanaf mijn eigen huis. |
Lijkt mij niet voor enkele reis, als er naar 'per dag' gevraagd wordt.
|
Ik had en heb het altijd over thuis (= studentenhuis/appartement) en 'bij mijn ouders/moeder/vader'.
|
Citaat:
|
20min heen 20min terug, tenzij er file is.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Komt denk ik ook omdat ik al praktisch vanaf het begin niet elk weekend braaf naar één van mijn ouders ging ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
45-50min
|
Half uur fietsen of 15-20 minuten met de bus
|
Minder dan 10 minuten met de auto, of soms zo'n 50 minuten lopen.
|
7 minuten met de fiets, 5 als ik snel ben
|
Uur tot anderhalf uur deur tot deur, vanaf vrijdag wordt dat 5 minuten :bloos:
|
Baan 1: uurtje
Baan 2: 10 minuten Baan 3: vanuit huis |
3,5 uur per dag, ongeveer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |