![]() |
Warmte record a.s. Zaterdag
Wat ga jij doen?
Ga je de gracht in of het dichtstbijzijnde boerenslootje of een meertje of een van de dan waarschijnlijk stampvolle zwembaden? |
In een koelkast zitten
|
Wedstrijdje doen :o
|
Ik werk van 8-20.30 dus hoop dat de airco functioneert :o
|
Ik ga coachen bij een roeiwedstrijd op de bosbaan. Wel in de buurt van water dus, maar dat is eigenlijk te vies om in te springen :P
|
Ik ga naar een festival dan :')
|
marathon lopen
|
Ik ga helpen bij een roeitocht bij mijn vereniging dus lekker in de bloedhete keuken en achter de bar staan :p
|
Scooter, Dune, Paul Elstak
bier drinken dit gaat niet goed komen |
Citaat:
|
|
Het is hier al weken rond die temperatuur dus ik ga niet echt hele buitensporige maatregelen nemen! :herp:
Maar die Tour de France start lijkt wel een minder aantrekkelijke optie nu :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is dan toch wel weer handig :p Zal daar wel druk zijn met grote pupillen! |
Citaat:
|
Deuren dicht en op mijn balkon in de schaduw bivakkeren
|
Ik sta de hele dag in de keuken :') huilen
|
ik snap niet dat je dat huilen speciaal in de keuken moet doen, maar goed.
|
naar het naaktstrand natuurlijk, daar blijft het wel rustig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff geen reacties? ECHT?! :BOb:
|
Hint: het strand bij Noordwijk is wel fijn ;)
|
Citaat:
|
De allerlaatste reguliere zaterdag in de Docter hangen :(
|
40 graden in Brabant baby. Brabant de heetste :o
|
Eek dat is wel erg warm! Misschien moet mijn oma maar ergens gaan zitten waar airco is. Is 37+ graden alleen voor zaterdag voorspeld of ook andere dagen?
|
Zwemmen
|
Lekker.
|
Citaat:
|
40 graden in brabant? :D (n)
Lekker naar Groningen komen allemaal. Daar was de voorspelling vanmorgen nog maar 32 maxi |
Ik heb een vrijgezellenfeest in Brabant. We gaan supersoakers inslaan.
|
Hier ook 40 graden. Lekker zwemmen in de tuin die dag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niemand heeft nog zweetseks genoemd, waar gaat het heen met Onzin.
|
Mijn moeder heeft mijn oma aangeraden om vrijdag en zaterdag in de airco van de conversatieruimte van het plaatselijke bejaardenhuis te gaan zitten. Maar oma vindt dat ze te jong is om in een bejaardentehuis te zitten, ook al is het alleen overdag :p
|
ik las aangereden (Y)
|
Gelukkig niet!
|
Citaat:
Voor jullie ;) |
Ja dat gaat toch niet helemaal op als je 90 bent en de temperatuur hoger wordt dan lichaamstemperatuur :p aan hitte bezwijken meer ouderen dan aan koude.
En googelen leert mij dat deze Ad Borsboom waarschijnlijk dit jaar 71 wordt - daar mag hij zich heel oud bij voelen maar dat vind ik niet zo oud. |
Kan zo zijn maar toch vind ik dat 'ouderen' het recht hebben om zich niet te laten betuttelen, al zitten daar eventueel meer risico's aan verbonden.
|
Ik denk dat het risico vooral zit bij de groep ouderen die zelf denken dat het allemaal wel mee zal vallen en dat het wel goed komt; het probleem is dat hun lichaam daar misschien anders over denkt :P
|
40 graden hier volgens het bord op t station.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |