![]() |
Hoi hittegolf, hoi waterpistolen, hoi voetenbadjes, hoi BIER #1811
*o*
|
Nog geen waterpistool, voetenbadje en bier gehad vandaag :(
|
overigens warm.krijgen kan ook komen door het weer df!
|
ik krijg na mijn.werk bier!
|
Morgen VERKNIPTTTT
|
poeh morgen zou het hier 34°c worden
|
het is de hele week al om en nabij 34 graden man
|
Citaat:
|
Eerst zou het morgen hier 39 worden, maar nu staat er 36.
|
Haha awh df is feurlieft
|
Citaat:
|
Aww, leuk df (y)
|
Voetenbad met ijsblok erin werkt superdeduper tegen zwelling (y)
|
ik hoop gewoon op 40 graden :bloos:
|
Referendum in Griekenland gaat ongeveer gelijk op, benieuwd wat er gaat gebeuren bij 49,4% vs 50,6% . Je kan moeilijk verantwoorden dat je dan 'naar het volk luistert' als je met de minieme meerderheid meegaat lijkt me
|
Of is het een bindend referendum?
|
FLAPFLOEPFLIP
|
flup
|
Cris begrijpt.
|
Citaat:
Maar goed, het zou morgenvroeg gaan onweren. Eerst zien en dan geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat gaan jullie dit weekend doen? Vertel!
|
Citaat:
En zweten waarschijnlijk. |
Mijn bejaarde, geestelijk gestoorde buurman werd net thuisgebracht door vier man politie en twee ambulancebroeders. Hij was verward aangetroffen met z'n rollator en z'n boodschapjes. Zo sneu.
|
En ik ga morgen 28 acteurs in opleiding uit New York begeleiden en zondag chillen met m'n zus die over is uit Zuid Afrika.
|
Aww.
Zo heb ik ooit de buurvrouw van mijn oma wel eens helpen zoeken naar haar rollator. Die was ze kwijtgeraakt tijdens het boodschappen doen bij de Plus. We hebben samen met mijn moeder de hele Plus doorzocht, geen rollator. Mevrouw bang dat de rollator gesloten was. Paar minuten later stond ze haar boodschapjes in haar fietstas te doen, buurvrouw was compleet vergeten dat ze met de fiets was i.p.v. met de rollator. |
Och, ik kan daar heel slecht tegen. :(
|
90% van jouw verhalen is ook gerelateerd aan je oma of pa he:d
Hoe gaat het met je studie, vriendje enzo? en ga je nog op vakantie? |
Citaat:
Ter compensatie is mijn pa begonnen aan een tweede pubertijd :o Studie gaat niet zo goed, ik heb best een zwaar en ook onwijs druk jaar achter de rug en ik ben nog steeds niet erg stabiel. Ik heb komende twee weken nog herkansingen. Vriendje is nog steeds lief (Y) En we zijn al op vakantie geweest, naar Griekenland, voor daar allemaal chaos was. |
Citaat:
|
Ondanks dat jullie best leuk zouden zijn zo samen, denk ik stiekem nog steeds een beetje dat jullie ons in het ootje proberen te nemen :bloos:
|
Is hier sprake van vermeende amoureuze aangelegenheden??? :eek:
|
Een tweede puberteit heet toch gewoon midlifecrisis elin? :d
Succes met je studie. |
Iemand zin om dit helemaal te lezen en mij te vertellen of het de moeite waard is? :bloos:
How World War III became possible A nuclear conflict with Russia is likelier than you think by Max Fisher on June 29, 2015 http://www.vox.com/2015/6/29/8845913/russia-war |
eeuwig dank en twee zakken chips
|
Nee, sorry.
|
Ik heb wel een HILARISCHE reclame voor je.
:D :cool: :lief: |
Citaat:
Citaat:
|
Voor 2 zakken chips? Omg ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe mij een Toppertje en en Breezer Ananas erbij en ik zal het overwegen (y)
|
Citaat:
|
morgen zwembadje testdriven, festivalletje om de hoek bekijken, verder maar zien hoe het gaat; anders gewoon platen draaien + pool party.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn pink slaapt
|
Ok
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |