![]() |
Geknipte simkaart
Mijn simlaart moest geknipt worden voor mijn nieuwe telefoon, maar nu is die telefoon kapot, kan ik nu mijn oude telefoon(waar een normaal simkaart in moet) weer gebruiken met mijn geknipte simkaart? Zo nee wat is dan de oplossing?
|
Je kunt volgens mij van die adapters bestellen. Zoek eens op micro-sim sim adapter, of nano-sim sim adapter. Volgens mij had ik zoiets gezien in de webshop van T-mobile. Het is wel handig als je dan weet op welk formaat je huidige simkaartje geknipt is.
|
Voor zover ik weet gaat dat niet, je zult dan een nieuwe moeten bestellen bij met provider
|
Toen ik hem heb laten knippen bij The Phone House kreeg ik het stukje eromheen weer mee voor als ik mn oude telefoon weer ging gebruiken.
|
Die adapters kan je gratis krijgen bij praktisch iedere telefoonwinkel. En als je bijvoorbeeld KPN hebt dan ga je naar de KPN winkel en dan vraag je om een nieuwe simkaart, die krijg je dan ook gelijk mee, wordt in de winkel voor je gemaakt.
|
je hebt adapters. of je kan hem in het uitgeknipte stukje plakken als je dat nog hebt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |