![]() |
Knuffel
Ik ben nou 14 en trek regelmatig maar kwil eens wa anders dan alleen aftrekken zou ik wa kunnen doen met knuffeldieren? Heeft in ieder geval iemand een idee wat ik zou kunnen doen reageer dan ff op dit bericht.
|
Een gat maken in je knuffeldier?
|
Of er tegen aan rijden?
En gat maken in je knuffelbeest lijkt me erg onhygiënisch, als je er dan met je penis in wil. Ben je het toch van plan, gebruik dan een condoom. |
Of er tegen aan rijden?
|
Waarom zou erin gaan wel onhigienische zijn meer er op nie Elin3
|
Nou dat is wel wat makkelijker schoon te maken.
|
Hoe maak ik dat dan schoon?
|
In de wasmachine doen?
|
Ja en dan weet me moeder meteen dat ik knuffels neuk, en doe je zelf op je knuffel rijden?
|
Citaat:
Komt er sperma op de buitenkant van het knuffel, dan kan je de knuffel wassen. Dan zou ik overigens ook doen voor gebruik. Je weet nooit waar dat beest allemaal gelegen heeft de afgelopen jaren. |
Uh nee. Misschien er wat wasmiddel op doen en dan meenemen onder de douche. Al denk ik wel dat het lastig opdroogt als het door en door nat is. Of je koopt een opblaasbeest. Die zijn makkelijk schoon te maken.
|
Giftige stoffen lijkt me overdreven maar met wasmiddel schoon maken is best slim als ik een keer alleen ben en heb je zelf wel eens een knuffel bereden bloodyb
|
Nee dat niet.
|
Koop gewoon iets wat ervoor bedoeld is.
|
Mij lijkt het best lekker en een condoom is overdreven dat doe je alleen als je echt sex gaat hebben lijkt mij
|
Iets kopen is duur en dat zien me ouders daar zik nie op te w8en
|
Een beetje sperma was je er zo van af als je het niet een week lang laat liggen.
|
Klopt anders is da wel onhygienisch
|
En als je wassen te veel gedoe vindt: voor 3,50 koop je 12 condooms bij het Kruidvat. Kan je er meteen eens mee oefenen.
|
Voor 3,50 kan ik ook gaan zwemmen bij ijzere man da vind ik onzin
|
wa vind je leuker zwemmen of klaarkomen?
|
Ik zie de overeenkomst tussen seksen met je knuffel en zwemmen bij de ijzere man niet direct.
|
Euh, ik kan ook klaarkomen zonder condoom
En ik kan nie zwemmen zonder 3,50 |
En misschien is zo'n Tenga eitje niet zo'n slecht idee. Die zijn ervoor gemaakt en makkelijk schoon te maken.
|
ik zou toch kiezen om mijn masturneer leven spannender te maken dan te gaan zwemmen buiten als je heel de tij zit te rukken om de "mooie meisjes"
|
waar koop je een tenga eitje?
|
Maar je onder water aftrekken is niet zo fris voor andere zwemmers.
|
Als je in een grotere stad woont bij een sexshop als b.v. Christine le Duc.
|
Citaat:
Wees tevreden met je handen die gratis zijn, of experimenteer veilig en hygiënisch. Je wilt niet bij de huisarts terecht komen en hem uit moeten leggen hoe je toch ineens aan die rare schimmel of andersoortige infectie komt ;) |
ik heb al eens geprobeerd om met 2 wcrolletjes op men lul het vrijen na te bootsen door in en uit de rolletjes te gaan
|
Waar kan je die dan kopen
|
Citaat:
|
als je het met maandverband en een plastic wegwerp handschoentje vult niet hoor
|
Haha ja mij ook ik heb liever de nate vagina
|
ja maar als je eens wat anders wilt da rukken maar je bent nog niet toe aan seks kan je dat toch eens proberen
|
Er zijn legio filmpjes te vinden hoe je die kunt maken voor een paar centen.
|
Ja kan ik zou eens kijken wat ik doe, ik had ook gehoord om 2 sponzen in een beker te doen en die met warm water nat maken lijkt me ook best lekker
|
war zijn legio filmpjes en waar kan je die filmpjes vinden gewoon op youtube?
|
Citaat:
|
is een goede tip van die sponzen ik doe alles ommen ruk leven uit te breiden
|
Dat heb ik al eens gezegd maar ik doe het gratis nog een keer: ga naar YouTube en zoek naar Make your own pussy.
|
Een pussy of een beer is toch anders lijkt me:herp:
Je kan die beer toch ook droog houden? :p |
Ja klopt maar een kut na maken vind ik overdreven ik voel echt nog wel ooit een poes
|
Toen ik wat jonger was reed ik ook soms tegen knuffeldieren. Ik vond dat heel lekker, ik was zelfs een aantal keer erdoor klaargekomen. Ik heb het uiteindelijk niet meer gedaan omdat mn moeder een vreemde vlek ontdekte op het beest waarmee ik het deed. Ze vroeg er verder niet naar, maar ben toch gestopt
|
Sucla, ik snap jou niet. Je vraagt om suggesties, maar elke suggestie die gedaan wordt ga je tegenin en doe je af als onnodig of onzinnig. Vraag dan niet om raad...
|
Je hebt 2 handen gebruik ze. Je kan ook je andere hand gebruiken, dat kan een ander gevoel geven. Maar ik zou niet een knuffelbeest gaan neuken. Ten eerste omdat het niet zo hygienisch is en ten tweede omdat ze er niet bepaalde voor bedoeld zijn.... Spaar anders wat zakgeld en koop een flashlight. Is hygienisch en geeft denk ik een stuk beter gevoel.
|
Kan best leuk zijn hoor :p
|
Citaat:
|
Hoe kom je daar nou bij :bloos:
|
Vanwege dit misschien:?
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |