![]() |
Verliefd op een meisje dat ver weg woont
Yo
Ik ken al best lang een meisje via internet. We gamen ook best wel veel samen. Tijdens het gamen ben ik er ook achter gekomen dat ik haar best wel leuk vind. Ik heb dat al wel tegen haar gezegt (daar waren wel een aantal peptalks van vrienden voor nodig) , maar ik weet niet of ze mij ook leuk vind. omdat ze best ver weg woont (100km ongeveer) hebben we elkaar alleen maar gezien via skype en andere social media. Wat moet ik doen om erachter te komen of ze mij leuk vind? Loater o/ |
Stel voor om ene keer af te spreken, ergens halverwege op een drukkere plek zodat het niet te eng is allemaal.
Jullie hebben vast allebei (bijna) vakantie, dus dat moet geen probleem zijn. En niet stiekem doen met ouders als ze moeilijk doen, gewoon eerlijk vertellen. 100km lijkt nu een grote afstand, maar dat valt uiteindelijk ook best mee. Mijn vriendin en ik wonen zo'n 150km uit elkaar en dat gaat ook prima (y) |
Wat maakt afstand uit. Als je haar echt leuk vindt dan vindt je dat helemaal niet erg ga gewoon op je gevoel af
|
Yo
We hebben er al een paar keer over gepraat om bij iemand af te spreken. Helaas ging dat niet door, omdat de geen van de ouders wilde rijen. Maar ik zal er binnekort nog een keer over beginnen (als ik dat durf dan). Misschien gaat het deze keer dan wel door. Loater o/ |
Citaat:
|
Yo
Ik heb haar vandaag gevraagd of ze deze vakantie iets wou afspreken. Haar antwoord: ze zou graag iets willen afspreken :D :D :D ze moest alleen wel aan haar ouders vragen of en wanneer ze kan. En we moeten ook nog kijken waar. Maar de eerste stap is gezet (y) Loater o/ |
Goed bezig! (y)
|
Gewoon treintje pakken kan toch ook? Nederland is met het OV niet zo groot, Gewoon ergens halverwege afspreken inderdaad. Als je geld hebt om games te kopen heb je ook geld voor een treinkaartje ;)
|
Yo
ik heb haar laatst gevraagd of ze nog wilde afspreken. Ze was namelijk een paar weken op vakantie. Uiteindelijk zijn we tot een datum gekomen: deze donderdag bij haar :D Loater o/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
En, hoe ging het?
|
Ik vond het heel spannend, maar het was echt keileuk. We hebben gegamed en zijn ook naar de film pixels geweest.
|
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben samen (y)
|
Inderdaad leuk om te horen!
|
En? Gezoend? :D
|
Citaat:
|
Yo mensen.
Ik heb haar vorige week gevragen of zij mij ook leuk vind. Ze heeft hier nogsteeds niet op gereageert en ik begin te denken dat ik een grote fout heb gemaakt. Ik heb haar in dat berichtje ook gezegt dat ik onze vriendschap niet kapot wilde maken, maar waarschijnlijk ben ik daar nu wel mee bezig. Heeft iemand tips voor wat ik kan doen? |
Vooral niet dat soort vragen stellen lijkt me
|
Nog steeds niet? Nou.. Dan vind ze je in ieder geval niet leuk, lijkt me. Helaas jongen!
|
Ze heeft gereageert en ze is helaas niet verliefd op me. Ze wil gelukkig wel vrienden blijven.
|
Is dat 'gelukkig' als jij meer wilt? Ik ken die situatie en het is echt geen pretje!
|
Ik weet het, maar het had ook erger kunnen gaan denk ik.
|
Welkom in de friendzone.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |