![]() |
Spontane stijve--> wat doe je er tegen?
Hey,
Ik heb best wel vaak last van een spontane stijve, ook al denk ik niet eens aan een lekker meisje of seksualiteit. Wat kan ik er tegen doen? |
Er van genieten
|
nthn3d je hebt gelijk maar ik begrijp dat een spontane stijve op genante momenten kan voorkomen, dan moet je er gewoon niet aan denken.
|
Lol snap ik ook :p
Geen aandacht geven;) |
Je hebt eigenlijk al een topic over dit onderwerp, kijk daar eens in.
|
Hand erop leggen
|
nee dan merkt iedereen het zeker gewoon gaan zitten en je t-shirt een beetje naar beneden trekken
|
Tegen zoiets kan je eigenlijk niks doen, helaas is sommige omstandigheden.
|
Arm spieren aanspannen, dan gaat het bloed daar naartoe.
Aan een naakte zwerver denken helpt ook. |
Misschien (nog) wat vaker aftrekken? Misschien dat je ding dan een beetje moe raakt en niet meer zo vaak spontaan stijf wordt? :) (tip te gebruiken op eigen risico, ik geef geen enkele garantie) :D
|
Denk aan nare dingen gaat het meestal wel weg of waar van je heel veel houd en het is dood
|
gewoon denken aan de vieze onderbroek van je oma ofzo.
|
Ik loop meestal even ergens naartoe. Iets pakken of naar de wc gaan. binnen een paar seconden is ie dan weer slap. Dit werkt bij mij, geen idee of dat ook voor anderen zo werkt.
|
Stel dat hij stijf wordt en je hem gaat slaan, zal hij het dan af leren? :p
|
Citaat:
|
Tja, je vriendje daar beneden doet helaas waar hij zelf zin in heeft, kan er dus niks tegen doen!
|
Rustig wachten tot het over is..
|
Niks.
Wat meestal wel helpt is je lul zo ontspannen dat je het gevoel krijgt dat je plast (niet zover gaan dat je echt gaat pissen natuurlijk) |
Citaat:
|
aan iets denken wat totaal niet geil is..?
|
Vandaag in de les een en deze keer wel met een reden en hij wou maar niet weg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga je toch ff rukken op de plee? :)
|
Effe? :P
|
Citaat:
|
vind ik altijd zo irri maar je kan er niks tegen doen:(