![]() |
Hoeveel dames en meiden hebben hier een sixpack?
Wil dat toch best graag weten!
Anders over de ervaringen met mensen die je persoonlijk in t echt kent ermee! |
Dit past beter op Lichaam & Gezondheid.
|
Ik heb geen sixpack, en train die ook niet. :p
Volgend jaar ga ik die trainen denk ik. |
Toen ik 9 ofzo was trainde ik voor een sixpack (en ook voor anderen spieren). Voor breakdance. Het begon al te komen, maar toen had ik geen zin meer:p. Ik wil nu zo sterk zijn als mensen met een sixpack, maar ik wil geen sixpack, want dat vind ik niet zo mooi... De tussenoplossing is dan maar een bijna-sixpack. (Ff voor de duidelijkheid, ik ben een meisje).
|
Mijn vriend zou het ook niet mooi vinden als ik een sixpack had. Dat vind hij niet vrouwelijk.
Natuurlijk is dat voor mij een mooi excuus om lui te zijn of sporten te doen die ik wel leuk vindt, i.p.v. mijn buikspieren te trainen. |
Ik heb er vroeger een gehad maar dat vond ik niet mooi dus nu is ie weg
|
@Elin3
Vind het wel grappig dat jij een vriend hebt, die het niet mooi zijn vinden als je een sixpack had, en dat hij t niet vrouwlijk vind :P Met jouw mening en persoonlijkheid, moest ik dat toch even zeggen :P |
Dus de vraag welke dame heeft een 8 pack, is helemaal een verloren onderwerp hier?! XD
|
Citaat:
|
Je had verwacht dat je hem met een swiep naar een "mindfullness" curses zou gooien ;)
|
Hier geen six-pack hoor, nooit gehad en zal er waarschijnlijk ook nooit komen. Ik vind een six-pack sowieso niet zo mooi. Bij vrouwen niet, bij mannen soms, maar ik zou liever geen vriend met six-pack willen
|
2
|
Heb jij een twopack of 2 sixpacks?
|
Citaat:
|
|
Yo nigga!!!(y)(y)(y)
|
Ik ben een meisje en bij mij zie je heel lichtjes een sixpack, maar ik train er ook voor :) x
|
Ik heb geen sixpack en ben redelijk dik maar wel sterker dan de meeste gastjes in me klas. Handig bij worstelen met gym.
|
Ik heb echt zo'n lekkere buik
|
ONE pack!
And happy with it ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |