![]() |
14 en dan nog ....
Mensen, ben afgelopen 2 weken op vakantie geweest, en heb daar echt een hele leuke jongen ontmoet, hij is 14 jaar, bijna 15, en 's avonds zijn we naar het strand geweest en daar heeft hij mij gevingerd, maar toen ik hem wilde pijpen zag ik dat ie nog maar een kleintje heeft, slap ongeveer 4 tot 5 cm en stijf week zo niet, mar zijn pik was ook nog dun enzo. En komt dat dan wel is vaker voor dat jongens op hun bijna 15de nog een kleintje hebben? HELP!!! :(
|
:rolleyes:
als hij echt een kleintje heeft dan zou je dat volgens mij al aan heel zijn gedrag en zijn uiterlijk moeten zien, hij zal echt nog een kind gezicht gehad hebben |
dat hoeft toch niet, misshcien is zijn penis wel het laatste wat zich ontwikkelt :)
|
sowieso, als je een klein piemeltje hebt, wil je dan al gepijpt worden? het is toch een verschrikkelijke afgang als je met een klein onbehaard nog niet ontwikkeld pikkie aan komt zetten? ik zou het niet durven, sowieso kan je zo geen vrouw/meisje bevredigen
|
Citaat:
|
ok maar je bent er verliefd op? omdat je het schijnbaar erg vind dat hij nog een "kleintje" heeft?
|
uit jouwn post maak ik dus op dat hij nog slap was. Je wist wel hoe groot hij is in slappe toestand maar niet in stijve toestand.
Ik weet niet of je veel ervaring hebt met sex maar uhm.... niet alle jongens hebben meteen een stijve. En wat jij had moeten doen was gewoon gaan pijpen en dan was ie wel vanzelf groter geworden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar is Unexplained nu met het verhaal over vlees- en bloedpiemels? :D
that'll explain :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien was ie wel tot 700% in omvang toegenomen als je erop was gaan sabbelen.. verrassing! :eek:
|
Maar je hebt hem dus niet gepijpt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Meiner ist garnicht so klein :o wenigstens nicht im steifen Zustand :d [edit] Overigens is dat ventje met zijn 14 jaar bestwel cool. Eerst een meisje vingeren dat ouder dan hij is en dan nog niet eens zelf een stijve krijgen; moet je best relaxt voor zijn :d |
Citaat:
|
Ik zit in een voetbalploeg en daar zijn er veel 17 en 18-jarigen die zogezegd een "kleintje" hebben. Sommigen hebben dan weer een penis van meer dan 15 centimeter in slappe toestand.
Maar over die kleintjes, je zou er nog van schrikken hoeveel zo'n ding kan groeien bij opwinding. Enkele jaren terug had ik dat ook, zo'n "kleintje", maar bij erectie kan die (niet overdreven) bijna 10 x zo groot en dik worden... |
Ik hoop niet voor dat jochie met dat "kleintje" van 5 cm dattie opeens 10x zo groot wordt. Een penis van een halve meter lijkt me ook weer zoiets...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en verder.. als je nieteens weet hoe groot ie was als ie stijf is.. hoe kan je dan al zo gaa nzeuren ? zon ding kan behooorlijk groeien hoor.. dikke mensen hebben ook vaak een kleintje als ie slap is maar als ie stijf is is ie echt niet kleiner als gemiddelde mensen hoor :confused: |
Citaat:
een klein babytje heeft een piemeltje van 1 cm breed en 2 lang ? dus als die al een stjive krijgt kan ie 20 lang worden en 10 breed behooorlij kkut voor um dan... da kan zon baby nooit tillen (babys worden toch ook vaak geboren met een stijve? nou dan vraag ik me af hoe ze die eruit krijgen) |
:rolleyes:
|
Citaat:
Denk je eens in; zelfs als die 30cm zou worden, wat erg onwaarschijnlijk is, dan zou hij in slappe toestand maar 3cm zijn :eek: Wel kunnen de verschillen groot zijn. Met name als je ergens op het strand buiten bent of als het koel is buiten. Het ding heeft dan de neiging te krimpen, waardoor die tamelijk klein lijkt. Maar ook zoiets kan bij opwinding 18-20cm worden. |
is er nou gepijpt of niet? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg dat er gevallen bestaan dat mensen die in slappe toestand een klein lid hebben maar als ze een erectie hebben kan die verassend groot worden. Ik zeg het, een aantal jaar terug had ik in slappe toestand ook een penis van zo'n 4 centimeter, maar bij opwinding kon hij 16 cm worden. Da's altijd nog maar 4 x zo groot maar hij werd ook dikker dus... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Whahahahaha :D
|
Citaat:
|
Jongens en meisjes,
Hij heeft een wat kleinere als dat wat je mischien gewent bent, So What ! Omdat iedereen een verhaal de wereld in brengt dat kleine piemels niet kunnen presteren geloven mensen dat ook nog. Doe de proef op de som, en je zult zien dat de grootte niet belangrijk is. Dit was brandpunt, goedenavond |
Citaat:
|
es ist mir wurst, wurst, wurst :D :D :D
|
Das toch niet zo gek. Je gaat net je pubertijd in! Alles moet dan nog groeien. Volgens mij mag ie blij zijn als ie dan de baard in de keel heeft! :p ;)
|
kijk die dingen worden langer als hij opgewonden raakt. Dus het lag vast aan jou dat ie zo klein was :p ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |