![]() |
Jouw favoriete chocoladerepen.
Welke hebben jouw voorkeur? :)
|
Mijn top 3:
Twix Lion Snickers/KitKat Bros en Dove/Kinder Bueno kan ik in mindere mate ook wel waarderen. Ik walg van Bounty en ik krijg rillingen en instant kiespijn van Mars. |
Tony's Chocolonely moet erbij in de poll!
|
Alleen candybars!
|
Ja, die hebben ze ook.
http://2.bp.blogspot.com/-K7KBuztoO3...es-450x450.jpg Liggen vaak bij de kassa. Zelfs bij tankstations. |
Ik vind chocolade enorm ranzig. Dus geen.
|
alles :bloos:
alleen nuts gaat niet :( |
Kinderbueno denk ik
|
Balisto, Lion, Bounty en Twix
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb liever gewoon pure chocolade :o Of anders snickers ijs :P
|
Ik hou van karamel. Top 3:
1 Tony Chocolonely karamel/zeezout 2 Dove karamel 3 Twix |
Oh dit zijn niet echt chocoladerepen
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kinderbueno :lief:
|
Citaat:
|
Ik voel bijna de behoefte om hier een slotje op te mikken, WANT DIT IS TOCH GEEN ECHTE CHOCOLADE :mad:
|
Citaat:
|
Mars ice cream is trouwens ook best lekker, terwijl de echte mars echt 3xniks is :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik dit geen chocoladepoll, maar is op dit moment de Tony caramel zeezout mijn favoriet. Dus anders. De rest lust ik trouwens ook bijna allemaal hoor, alleen Bounty vind ik echt heel goor en Mars vind ik meh, liever niet. |
Waarom geen Milka :bob:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Wit, maakt dan niet uit wat voor merk het is
|
Chocolade met praliné-smaak van Jaques.
|
Lion en Bounty
|
Citaat:
|
In Friesland?
|
Citaat:
|
Im het chocolade te laten noemen moet er een minimum percentage aan cacao inzitten.
|
Voor "gevulde chocolade" of "chocolade met ...vulling" gelden minder strenge eisen: om precies te zijn slechts 8,75% cacao i.p.v. 35% cacao.
Neemt niet weg dat de topictitel en poll niet helemaal kloppen, Soija: deze candybars mogen zichzelf niet puur "chocoladereep" noemen (dat is een ander product: gewoon de standaardrepen), wel "gevulde chocoladereep" of iets dergelijks ;) |
Citaat:
|
Een Lion bevat iets van 13,5% cacao en spreekt op de verpakking ook over chocolade. Een Mars bevat ongeveer hetzelfde.
Zo te zien is het in de VS ook geen probleem om hier chocolade op te plakken: https://upload.wikimedia.org/wikiped...pper-Small.jpg http://www.mikescandywrappers.com/ph...lmond_0103.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gevulde chocoladereep is juist geen chocoladereep. Kan ik het nog duidelijker zeggen? :d
|
Citaat:
|
Anders, namelijk Tony chocolonely puur, sinaasappel, rozemarijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En dat ook niet-juristen hier het woord chocolade juridisch interpreteren :lampje: |
Axel11:d
|
Straks kokkerellen met Tony's Chocolonely zeezout/karamel, kokosboter en twee gram hasj. (y)
|
Citaat:
|
koetjesrepen koetjesrepen
|
in me buik
|
Het is maar waar je een punt van wil maken. Lekker allemaal Proxy nadoen als iemand per ongeluk pepernoten tegen kruidnoten zegt (n):p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |