![]() |
Iemand leuk vinden maar zij heeft een vriendje
Ik heb al een tijdje een oogje op een meisje maar zij heeft een vriendje. Ik denk dat zij mij ook leuk vind (maar ik twijfel). Wat moet ik doen?
|
Ik zou er niets mee doen. Dat meisje is bezet. Als ze jou leuk genoeg vindt zal ze het uitmaken met haar vriendje voor de kans die ze (misschien) bij jou maakt, maar die kans is natuurlijk vrij klein. Zolang zij bezet is zou ik het contact puur vriendschappelijk houden.
|
Wat doe je trouwens als de situatie andersom was?
Iemand met een vriendje, flirt met jouw? |
Aangezien ze niet voor jou heeft gekozen vindt ze haar vriendje toch echt leuker.
|
Dan zou ik daar niet op in gaan. Als hij dat wil doen, prima. Maar ik wil daar niet aan meedoen. Als hij mij echt zo geweldig vind mag hij het uitmaken met z'n vriendin en nog een poging wagen bij mij. Maar als hij z'n vriendin niet trouw kan zijn, hoef ik m eigenlijk ook niet :o Wie zegt dan dat ie dan in een relatie met mij wel trouw zou (kunnen) zijn?
|
thats all fine and dandy...
Maar wat nou als je t wel gewoon super goed met elkaar kan vinden? |
Iemand die tijdens een relatie al hint op interesse in mij zou ik al niet meer hoeven. Doe mij maar iemand die waarde hecht aan de relaties waar hij in zit. Ik wil namelijk geen relatie met iemand die in de tussentijd energie steekt in een potentieel ander.
|
Eehm...
wat nou als alles niet begon met relaties en zooi. Maar er gewoon iets te goed klikte? |
Als het goed klikt ga je vriendschappelijk met elkaar om. Lukt het niet om het vriendschappelijk te houden, dan kan je misschien beter dat contact niet hebben.
|
Wow, daarvoor moet je gewoon een persoon in de ban gooien?
Vind ik wel beetje ver gaan om eerlijk te zijn... |
Citaat:
|
Dus dan verlies je maar iemand?
|
Citaat:
|
Hmm... tja, maar ik vind dat niet echt een uitgewerkt idee...
|
Citaat:
|
Ik zou leuk contact met haar houden.. hier en daar misschien een beetje subtiel met haar flirten, maar niet meer dan dat. Ondertussen je opties open houden door met andere meiden contacten aan te gaan. En dan hopen dat ze het binnenkort uitmaakt met haar vriendje, zodat je kunt toeslaan ;-)
|
It wasn't like that dude! :D
Maarja, ik heb dat advies al gebruikt, heb zo'n idee dat het gewoon een deksel op een kokende pot doen is. Maar ik zie wel :D Niet alsof ik hier advies krijg :P |
Citaat:
|
Yes, daar hecht ik waarde aan.
Maar dit zijn noodzaak oplossingen :P Ik wil gewoon weten, want dit probleem moet toch al zowat 2000 jaar in onze samenleving besproken zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet langer een probleem
|
Ik had dit alleen gepost om iemand die ik kende (die ook dit forum leest) iets duidelijk te maken.
Het heeft gewerkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |