![]() |
ik heb zo keihard ontiegelijk
geen zin in werken vandaag -O-
|
Ik ook niet. Ik wog ook zo hard dat ik niet meer weet wat ik moet woggen. -O-
|
Ik zal jou eens woggen :ertur:
|
wog
{ /wäg/ (n.) offensive slang. 1925-30, from 'Golliwogg': a 19th century blackface doll; or alternately, an acronym of '(W)orthy (O)riental (G)entleman' } British English: 1. *racist* a black African or dark-skinned South Asian (usually Indian or Pakistani) 2. *Anglocentric* a non-Briton or non-Englishman: "The wogs start at Calais" (across the English Channel in France) -- British proverb Australian English: 1. a non-Anglo-Celtic European, esp. from Southern or Eastern Europe (e.g. Greek, Italian, Balkan, Slavic, etc.) 2. an Asian, esp. a West Asian (e.g. Lebanese, Turkish, Armenian, Iranian, etc.), but now also inclusive of South Asians and Pacific Islanders |
Heb juist wel zin om te werken zometeen! *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De laatste date was met G., hij was componist van a-tonale muziek. Hij was in het begin heel stil en rustig, maar na wat units bier, goeie whisky en gin-tonic kwam hij los en was het eigenlijk heel leuk. Ontzettend staan zoenen op straat, maar toch naar geen date 2. Die daarvoor was type 'gezelligerd uit Groningen', ik dacht, laat ik dat eens proberen. Was zo saai dat ik het na 2,5 uur voor gezien hield. Daarbij was hij volgens mij al getrouwd met zijn volleybalvereniging. Dit weekend faalde ik toen ik in de stad was en een hele knappe alleen nog maar in hoefde te koppen, maar toen liet ik me afleiden door een Texaan die zei dat hij m'n laarzen mooi vond en toen was de knappe al gevlogen. Saignant detail is dat ik ineens op Tinder matchte met -volgens velen- toch wel een van de knappere forumers. :ertur: Samenvatting: HET GRAAT DRAMATISCH IN DE LIEFDE :'( :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
DDolly & gladdeaal sitting in a tree..
|
Goed verhaal DDolly:d
|
Nou ben ik wel benieuwd naar de laarzen. En klaar met werken (Y)
|
Citaat:
Ze lijken op deze: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...8d78888dc5.jpg En ik verstond overigens eerst dat hij zei: "Like yur boobs". -O- |
wie is de tinderforumer eigenlijk? :D pmen mag ook :p
|
Is het ook leuk als ik daarnaar vraag? ;)
|
Maar leuke laarzen!
|
Citaat:
|
Ik ken 'm niet :d
|
Citaat:
|
z'n piemel?
|
Citaat:
|
Pm! Of app! Ik ben benieuwd :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker de graankorrels uit je rijpe aartje halen
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou zullen we er dan maar gewoon voor uit komen?
|
Net als hahahahahahaha en moesasji bedoel je? :bloos:
|
inderdaad :bloos:
|
Okeujjjj :bloos: Vertel jij maar!
|
Ik ook al de hele dag niet en het wordt steeds minder :(
|
Citaat:
|
ntb alles bitches!! :mad: