![]() |
Mag niet met ze omgaan
Hallo,
Ik heb een dilemma! Ik heb nu bijna een jaar een relatie met een hele leuke jongen, maar ik mag van hem niet omgaan met bepaalde vrienden van me. Hij had er namelijk geen goede ervaring mee gehad, maar ik mag ze erg graag. We hebben er al een aantal keren ruzie over gehad en hij dreigt het uit te maken als ik ze nog een keer zie. Ik wil ze graag nog wel eens zien, gewoon beetje bijkletsen. Vanavond ga ik misschien naar die vrienden en zit erover te denken het te verzwijgen.. Maar voel me er (nu al) heel erg schuldig over aangezien ik niet iets achter iemands rug om wil doen.. Wat denken jullie? Zal ik er heen gaan of niet ? XX |
Waarom wil hij precies dat je niet met hem omgaat? En wat geeft jouw vriend het recht om jou die omgang te verbieden (en je daar zelfs min of meer mee te chanteren)?
|
Heel lang verhaal.. Er zijn wat dingen gebeurd in t verleden, maar daar praat ik liever niet over op een forum. Heb t opgebiecht dat ik wilde gaan, met de boodschap erbij dat ik het afgezegd heb. Hij is laaiend, ik denk dat dit het einde van de relatie betekent 😭
|
Als we weten wat er is voorgevallen tussen je vriendje en die vrienden, kunnen we je misschien beter advies geven :o
Je bent toch anoniem hier hoor. |
is hij jaloers of is er echt wat gebeurd?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |