![]() |
Hoi woede en frustratie #1814
Ik kom thuis, wil mijn Birkenstocks die in de gang staan opruimen, zie ik ineens dat er een reep kurk naast ligt en dat die reep kurk mist uit het voetbed. Mijn pa wist nergens van en mijn oma -die net klaar was met schoonmaken van de gang- was zich ook van geen kwaad bewust. Fijn jongens, dat zijn wel de slippers waar ik zaterdag 10 uur lang op wilde gaan werken. :bob::bob::bob:
|
Lijstje!
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten nthn3d 34 Elin3 31 Korreltjezout 31 Axel11 30 zoef de haas 25 df 22 Haubenmeise 21 Macrador 21 Knitten. 20 Penolopepop 20 Daantje_0705 19 spawn again 19 Loezzel 19 Miss.Jazz. 18 deadlock 18 Carn 15 bloodyb 13 WolterB 13 DDolly 10 Pr0xy 10 Tough cookie 10 gladdeaal 9 De Veroorzaker 8 hahahahahahaha 8 Megatron 8 Tina 7 Katertje 6 Kikaa* 6 Abs 6 ikhouvanbananen 5 Miekje* 4 Durian 4 Regenboog 4 Sarah 2 ßuerp 1 InfoBoy 1 _marleen 1 AIDZ 1 Sjeord 1 |
Hahahahahahaha birkenstocks.
|
Citaat:
|
Had liever gehad dat het teenslippers van €2,50 waren die stuk waren :ghe:
|
dus nu heb je je oma en vader geslagen?
|
Hmm. Ik zou me eerder afvragen waarom je je vader en oma kennelijk wantrouwt als ze zeggen dat ze van niets weten, of waarom zij het niet eerlijk tegen je durven te zeggen.
|
Bovenaan in het lijstje :lisa:
|
Citaat:
|
Ik zou ze ophangen en vierendelen.
|
En natuurlijk hun in stukken gezaagde lijken tentoonstellen aan de gevel van het huis.
|
Wat een lelijke zin.
|
Citaat:
|
En het is er niet meer in te plakken?
|
Citaat:
|
Ik zou ze waterboarden tot ze bekennen. (y)
|
Ik ben helemaal klaar met die kutvierdaagse:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of om iedereen nog even samen te vatten Elin3: Hoi je ongestelde harses :D
|
Citaat:
|
Doe daar dan iets aan.
|
Citaat:
|
Maar hoezo is het jouw huis? Jij woonde toch eerst op kamers en gaat nu toch naar je oma's huis? Of was jij dat niet?
|
Citaat:
|
Ik kan me aan dit topic relateren omdat het hier een TERINGZOOI is en ik probeer spullen uit te zoeken maar het is zoveel en ik ben mijn creditcard kwijt in de troep en daarom kan ik geen vlucht boeken DJFALKSDJF
|
Oh zo, ja zo had ik het ongeveer ook mee gekregen. Maar is het niet een beetje hypocriet om te benoemen dat hij geen huur betaald. Heb jij je moeder ooit huur betaald toen je er woonde?
|
Oh en kusjes aan eline ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je het al eens let hem besproken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het zal wel allemaal lastig zijn, maar het hoitopic is onderhand meer een Klaagmuur geworden. |
Heb je ook letterlijk eens gevraagd of die wat kan meebetalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij een vader met autisme die weinig rekening met je houdt ben je snel door je naastenliefde heen :o
Ik vind het ook geen drama dat mijn pa geen huur heeft betaald (al had dat na een jaar toch een leuk bedrag geweest :herp:) maar het is erg frustrerend dat ik me niet thuis voel omdat hij hier ook woont. |
Citaat:
|
Vader zou toch ergens anders ook woonlasten hebben? Ik vind het raar om ergens te wonen zonder ervoor te betalen als je dat wel kan.
En volgens mij wordt het zaterdag toch geen weer voor birckenstocks :o |
Citaat:
|
Wat een gesprek zo vroeg op de dag
|
Citaat:
|
Hey missjejazz
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |