![]() |
Hoi Elin3 #1816
*O*
|
:bloos:
|
Even gegoogled van die nor. Het zou alleen kunnen als het iets was van I don't speak English nor do I speak German. Als het een zelfstandig naamwoord is gewoon or omdat not sterk genoeg is om op de 2 woorden te slaan.
|
Citaat:
|
wtf
|
nthn3d 65
Knitten. 48 Macrador 45 Korreltjezout 38 spawn again 31 Daantje_0705 30 deadlock 27 Haubenmeise 25 Talenlover 24 zoef de haas 21 df 20 Axel11 17 Elin3 17 Miss.Jazz. 16 Tina 13 Carn 8 Tough cookie 8 Katertje 8 Sarah 7 DDolly 7 Loezzel 6 bloodyb 4 moesasji 3 jornboy 2 WolterB 2 hahahahahahaha 2 Abs 2 Durian 1 Dekaloog 1 gladdeaal 1 InfoBoy 1 Not for Sale 1 |
Citaat:
|
Overigens las ik laatst ergens dat het Nederlandse 'steenkolen engels' in de vliegwereld erg wordt gewaardeerd omdat het doorgaans prima verstaanbaar is, vergeleken met hoe niet-Nederlandstaligen (Britten en Amerikanen uitgezonderd natuurlijk) Engels spreken
|
Zuid Afrikanen die ook Afrikaans spreken, verstaan Vlaams beter dan Nederlands. Maar dat terzijde.
|
Charlize Theron zou mij beter verstaan dan jullie.
|
Ik zou gewoon Afrikaans met haar praten. ;)
|
Prfrfrf
|
PRAAT NEDERLANDS MET ME
|
Pourquoi, Cris?
|
Nog even terugkomend op mijn lamp met ontbrekend stukje. Ik heb de verkoper gemaild, of ze dat stukje misschien nog ergens heeft. Geen antwoord. En nu zie ik tot mijn verbazing dat ze een advertentie plaatst, van de andere bijna dezelfde lamp die ze had. http://link.marktplaats.nl/m951857947
Ze krijgt tot vanavond om me terug te mailen. Anders stuur ik de politie op haar af!!!! :mad: |
Haar telefoonnummer staat bij de advertentie *hint*
|
Ik hoop vooral gewoon dat mensen fatsoen hebben en het ook leuk vinden om iemand anders te helpen. Daarom heb ik haar ook en leuk mailtje gestuurd, waarin ik niet klaag over een incompleet pakket, maar waarin ik haar vraag om mee te denken.
Als dat geen snaar raakt, dan vind ik het niet de moeite waard om verder achter haar aan te gaan vogelen. |
Mijn pakket komt tussen 8.00 en 18.00 uur en dat van mijn vriend tussen 18.00 en 21.30 uur :herp:
|
Vriendje is pannenkoeken aan het bakken :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vakantie aangevraagd :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemiddag trouwens :herp: ik word net wakker.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, toevallig echt totaal niet :herp: ik lig even mezelf heel zielig te vinden, want mijn hoofdpijn is ineens op volle sterkte terug, samen met duizeligheid en misselijkheid. En voor de bonus nu ook even zieke keelpijn en een verstopte neus :herp:. Dit wordt een dagje in bed liggen gok ik.
|
Ahw :( Beterschap!
|
Citaat:
Helaas waren ze niet heel erg goed gelukt, want de mixer was al ingepakt en de bloem was op, dus toen heeft mijn vriendje er een heel pak (500g) zelfrijzend bakmeel in gegooid. Pannenkoeken waren een beetje machtig :ghe: |
jij geeft ook altijd je vriendje de schuld van alles he
|
Citaat:
|
Doei vrije dag. Hallo 11 dagen achter elkaar werken.
Money makes the word go round. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop altijd pannenkoekmix :o en ik gebruik nooit de mixer daarvoor :o
|
Waarom pannenkoekenmix :'(. Het is gewoon letterlijk zelfrijzend bakmeel wat je dan koopt eigenlijk
Ik heb Zweedse snoepjes binnen *o* |
Dat is makkelijk :bloos: misschien volgende keer maar zelfrijzend bakmeel dan :o hoe moet dat dan qua verhouding met melk en eieren?
|
Standaard is volgens mij 500 ml melk op 250 gr bloem/meel op 2 eieren. Je kan er vanillesuiker doorheen doen, maar dat doe ik nooit want eeh, je gooit er genoeg suiker overheen wat mij betreft :herp:. Ik doe altijd meer iets van 600 ml melk op 250 gr. meel / 2 eieren, want ik hou niet van dikke pannenkoeken, maar dat is eigen voorkeur :P
|
Ik heb dit dus ook gekregen :cool: maar het is echt super lekker :O |
Is het gore drop?
|
Citaat:
Ik gebruik meestal ook naar inzicht melk bij pannenkoekmix. |
Citaat:
|
In Denemarken hadden ze chocolade met drop erin.
|
Citaat:
|
Ja, maar dan zou ik eerder zeggen dat ze machtig waren omdat ze dik waren xD niet omdat je zelfrijzend bakmeel had gebruikt. Je moet pannenkoeken ook gewoon met melk maken :N
|
Koemelkallergie en verder niemand in huis die melk drinkt, dus ik heb vaak geen melk in huis :ghe: We waren ook een beetje de verhouding kwijt geloof ik... :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |