![]() |
Zwanger
Hoi
Kan mijn vriendin zwanger zijn zonder dat ik met mijn lul in haar ben geweest? Zij heeft mij laten klaarkomen en misschien zat er wat sperma aan mn vingers, en heb haar hierna gevingerd, ook gingen we droogneuken allebei in onderbroek, hierbij ben ik niet klaargekomen, bestaat er toch een kans dat ze zwanger is? |
Die kans is heel erg klein maar als het niet langer dan 72 uur geleden is kan ze de Morning After Pill nemen. Die kan je zonder recept bij de drogist of apotheek halen.
|
Als jullie seksueel actief zijn, ook al hebben jullie nog niet letterlijk seks, is het slim het toch eens te hebben over voorbehoedsmiddelen. De pil beschermt je vriendin tegen ongewenste zwangerschap, maar beschermt jullie niet tegen eventuele SOA's.
|
Idd condoom wat dan ook
|
Aftrekken met condoom? De pil mag ze nog niet van dr ouders
|
Waarom mag ze de pil niet?
|
Nee joh, hier word je niet zwanger van. Zaad is niet een of andere superninja dat zich zomaar onzichtbaar een weg naar binnen werkt.
En je weet nu ook wat je de volgende keer moet doen: even je handen afvegen als je twijfelt, en alvast condooms in huis halen voor als de onderbroeken uit gaan. |
Citaat:
|
Okee bedankt allemaal :) als ik het goed begrijp kan ze dus niet zwanger zijn? :)
|
Citaat:
|
Dus het kan well?
|
Citaat:
Omdat dit waarschijnlijk nog wel vaker gaat gebeuren en die keren de kans misschien groter is en je niet elke keer in de stress wil zitten lijkt het me goed als jullie serieus over voorbehoedsmiddelen in gesprek gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je tips nodig hebt over voorbehoedsmiddelen, is dit misschien een handige website: http://www.mijnvoorbehoedsmiddel.be
Staat alles mooi op uitgelegd! En het bespaart jullie in de toekomst waarschijnlijk veel stress als jullie dat nu allemaal al uitzoeken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je de kans op zwangerschap zo klein mogelijk wil maken, gebruik dan voorbehoedsmiddelen of blijf nog even van elkaar af tot jullie het wel veilig willen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou hetzelfde zijn als iemand zonder enige kennis van elektriciteit een huis gaat bedraden, ik denk ook dat iemand dat dan beter niet kan doen. Ik bepaal helemaal niks verder. Maar het lijkt me verstandig om pas iets te gaan doen waar verstrekkende consequenties aan kunnen zitten als je de minimale basiskennis hebt. Dat is de minste verantwoordelijkheid die je kunt nemen. Die 'kus' aan het einde snap ik niet. Waarom schrijf je dat? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |