![]() |
Ik heb zin in seks
Hallo,
Ik heb de laatste tijd echt heel veel zin in seks/ seksuele handelingen. Masturberen is gewoon niet meer genoeg. Ik ben geen maagd meer, maar heb ook al lang niets seksueels meer gedaan (behalve masturbatie). Hoe kan ik snel iemand vinden om seks mee te hebben? Ik ga niet doen alsof ik een relatie wil hoor, ik ga geen misbruik maken van mensen. Groet. |
Uitgaan en op zoek naar een one night stand?
|
Naar hoeren mis 60 euro half uur
|
Citaat:
|
Hoe oud ben je? Als je minderjarig bent kan je niet bij een hoer terecht.
|
Citaat:
|
Ik dacht dat 16 dan oud genoeg was, al zijn er dames die zelf een min. leeftijd van 18 hanteren.
|
Citaat:
Het ligt ook nogal gevoelig he....minderjarigheid en hoeren. Daar wil men z'n vingers liever niet aan branden voor een paar tientjes. |
Denk je trouwens dat één keertje seks je gevoelens weer een beetje kan bevredigen? Of zit je de week er na gewoon weer op exact hetzelfde punt wat betreft je verlangen naar seks?
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens snap ik verder best dat een prostituee niet zit te wachten op iemand van 16 :p |
Snapchat?
|
Citaat:
|
Via Tinder misschien?
|
Citaat:
Ik kan me zo voorstellen dat als ik een ventje van 16 over de vloer laat komen als betalende klant en zijn ouders kom erachter dat ik toch best een groot probleem heb. Daarbuiten heb ik ook geen enkele interesse in een minderjarige. |
Citaat:
|
hi-la-risch.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |