![]() |
Abs
Heb jij La Voix Humaine van TA gezien?
Hij zit komende 24 uur in de Sirene Sale, tickets met 50% korting. En ondanks dat het Halina is (HAAAAAAAAAAAAT KILL IT WITCH FIRE :mad: :mad: :mad:) overweeg ik toch wel om te gaan. Kan je een aanbeveling doen? |
Wat heeft Halina nu weer gedaan?
|
Ik vind het de grootste aansteller die ik ken, met d'r schaarvrindinnetje Carice en d'r schare aan acteursvriendjes en d'r ongewenst single en geen moeder zijn, d'r anti-glamour en d'r kijk mij eens even gewoon gebleven zijn.
Gelukkig kan ze wel wat. |
Haha, nee, ik heb die niet gezien, vanwege dezelfde (of misschien zelfs grotere) haat die ik voor Halina voel :p
|
Citaat:
En nee, ik vind haar ook geen goeie actrice. Ze schreeuwt alleen maar en doet altijd hetzelfde. Totaal niet boeiend. |
Ze doet me altijd aan het why the long face grapje denken dus ik vind haar wel een beetje leuk.
|
Hmmmm. Ik denk er nog even over.
Je bent neem ik aan wel te vinden op Boulevard?? *o* |
Citaat:
|
Ik wil je wel vijf euro geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaa, altijd feest *o*
|
Tijdens Boulevard ben ik vooral goed in het verengelsen van populaire Nederlandse spreekwoorden en gezegdes, samen met Martiņo.
|
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik er nog nimmer ben geweest. In 2010 zouden we er staan met een solovoorstelling van Lotte Verbeek, maar toen werd ik tijdens mijn vakantie in Zuid Afrika gebeld dat ze door Jeremy Irons was weggekaapt om in The Borgias te spelen, dus toen ging het niet door! :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan ik die nick weer terugclaimen denk je? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik stem ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG IS DDOLLY TIGERLY!? /confused
|
:D aap
|
Citaat:
|
Goed onderschrift carn!
|
Citaat:
|
Maar je gaat wel samenwonen! HA! GOT YA!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JAWEL
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |