![]() |
Het-grote-steen-en-been-topic #1
Voor al uw brommen, grommen, huilen, jammeren, jeremiëren, kermen, knorren, lamenteren, loeien, mekkeren, mommelen, mopperen, mummelen, piepen, urmen, weeklagen, zaniken, donderen, drammen, dreinen, drenzen, emmeren, jammeren, jengelen, jeremiëren, kankeren, klagen, klieren, klooien, kloten, kutkammen, kwezelen, kwijlen, lazeren, malen, mauwen, meieren, mekken, mekkeren, melken, mieren, neuzelen, ouwehoeren, palaveren, reutelen, simmen, urmen, vervelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zemelknopen, zeveren, zich beklagen over, ziegezagen en zieken!
*O* |
:cool:
|
LifeJournal.cc ziet er trouwens eng uit.
|
Zeg, kan je hier even de link naar die Facebookpagina posten? :cool:
Dank, mede namens Miss.Jazz. |
Citaat:
Hoe is het met je? :bloos: |
Nice :cool:
Behalve maandag de 17e dan hè, dan is het klaagloze maandag ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij nog steeds vakantie? Wanneer moet je weer naar school?
|
In regio midden in het pas week vier van de zomervakantie.
|
En zuid pas 3
|
Teveel gedronken en nog geen slaapplek in Parijs :d
|
Genoeg bruggen daar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een mooi artikeltje voor de klagers: 'What negative thinking does to the brain'.
|
Hoofdpijn :(:(:(
|
Citaat:
Voor jou!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar paracetamol gevonden en nu maar gaan slapen... |
Tussen 5 en 6 u 's ochtends gaat de hindoe tempel naast ons strandhutje KEIHARDE muziek draaien door een kraakradio en dat vind ik toch stom!! :mad:
|
Het is ook niet 1 liedje, maar een half uur gekraak aan je hoofd. En om 8.30 u beginnen ze weer... Maar ach, dan zijn we al wakker!
|
En gisteren vloog er een vleermuis ons hutje binnen waar we erg bang voor waren en vannacht zat er een pad IN de wc.
Maar verder is sri lanka awesome :cool: |
Citaat:
Somberheid maakt je slimmer en verstandiger
Spoiler
*O* |
Citaat:
Maar het gaat mij meer om dit punt: "Wees somber! En te somber is ook niet goed, weet Forgas – wie echt depressief is, maakt geen mooie dingen, die doet niets meer. Het gaat Forgas om de balans: we hoeven niet altijd te streven naar geluk, het is zelfs goed om soms chagrijnig te zijn. Koester je slechte humeur! Maar niet te veel, straks word je er onverhoopt nog blij van. Dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling." Ik heb 6 jaar een relatie gehad met iemand die aanleg had voor depressie en die zei ook dat hij zich heel comfortabel voelde in die staat van zijn. Daar schuilt wel een gevaar. Ik heb weer de andere kant. Mensen zeggen altijd over mij "Ja, want jij lacht altijd, je bent altijd vrolijk!" Ik ben van nature misschien ook wel - geen doomdenker of depressief - maar wel behoorlijk introvert. Dat zie je niet, omdat ik me heel extrovert gedraag. Dat is misschien wel mijn 'redding' en het werkt voor mij. Want van lachen, of het nou oprecht is of geforceerd, word je gelukkiger! *O* |
Ik klaag wel graag maar daar lach ik dan ook weer graag bij!
http://www.corenos.nl/Images/GerritHiemstra.jpg Over depressies gesproken. |
Je weet dat je een zeikerd bent, wanneer je je stoort aan het volume waarop je collega ademt. En hij haalt de hele tijd heel vies zijn neus op. :bob:
|
Citaat:
Kom maar langs dan kan ik je sequencen :p |
Ik heb dat met eetgeluiden en met hard ademende mensen.
|
Het irriteert me vooral, omdat ik slecht kan tegen mensen die weinig besef hebben van hun omgeving. Hij telefoneert namelijk ook op standje kanon. (ik heb overigens net een koptelefoon opgezet, dus ben weer helemaal zennnn)
|
Ik heb dat ondertussen met zo'n 60% van de geluiden waar ik geen controle over heb. En het lijkt ook alleen maar meer te worden :ghe:
|
Citaat:
|
Ik lijd niet aan Misofonie, dat weet ik zeker.
EN NU ZIT HIJ BIJVOORBEELD MET ZIJN NAGELS OP ZIJN BUREAU MEE TE TROMMELEN MET ZIJN MUZIEK. |
Nog meer zeiken:
Ik was gisteren niet op kantoor en wilde vanochtend iets uitprinten. Deed de printer het niet. Zegt mijn collega "Ja... gisteren deed hij het ineens niet meer". Dus ik vraag hem of ze dan wellicht (het is maar een ideetje hoor!!) de monteur hebben gebeld. "Nee, nee, dat niet", zei hij. En: "Waar kan ik dat nummer eigenlijk vinden?" (wat dacht je van OP het apparaat zelf???) Vraagt hij me net of ik iets voor hem kan printen. (er is namelijk nog een kleine printer hier, maar kennelijk lukt het geen van die kerels om die te installeren op hun pc), dus ik zeg hem "Sure. Wat zei de monteur eigenlijk?" "Huh??" Had hij dus nog niet gebeld. Ik open de wachtrij op het ding en zie één opdracht staan met een rood kruisje er achter. Ik verwijder die. Opgelost. Hoe moeilijk kan het zijn???? :mad: |
God, wat ben ik blij met dit topic. :bloos:
|
Ik sta te liften bij de oprit A1 bij Parijs, springen er net 5 militairen/agenten uit een busje en rennen achter een bedelend groepje vluchtelingen aan met getrokken pistolen. Zal best terecht zijn enzo verder maar om o.a. kinderen van 5-10 en hun moeder nou te gaan achtervolgen met pipa's...
OJA en we staan hier al een halfuur terwijl twee Duitse blondies binnen 5 minuten wegwaren. SEKSEDISCRIMINATIE:mad: |
Bah die herexamens :( volgend jaar ga ik toch echt meer blokken tijdens het semester! Ik moet nog een maand en ik ben het nu al beu (n)
|
Volgens mij kan ik beter frans dan de meeste fransen van mijn leeftijd engels kunnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht stiekem dat het nog anderhalve week rustig zou zijn in de stad met zooooveeel minder studenten en rust in het park en in de supermarkt, MAAR MAANDAG BEGINT DE INTROWEEK ALWEER :'( :'( :'(
|
Jaaaaaa hier ook en ik las een zeer heuglijk NOT bericht, dat het er dit jaar nog eens 200 meer zijn dan vorig jaar. FEEST!!
Maar ik heb met Laurens besloten dat de beste manier om er mee te dealen, meedoen is. Dus dat gaat 'm worden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |