![]() |
Hoi wat gaan jullie allemaal nog voor leuke dingen doen deze zomer? #1817
met lijstje (y)
deadlock 56 Korreltjezout 48 Elin3 41 Tigerly 32 nthn3d 32 zoef de haas 29 Daantje_0705 28 df 27 spawn again 26 Miss.Jazz. 25 Abs 24 Macrador 23 Knitten. 23 Carn 12 Kikaa* 11 Haubenmeise 8 bloodyb 8 Axel11 8 Penolopepop 7 Tough cookie 7 De Veroorzaker 6 _marleen 4 jornboy 3 Sarah 2 Katertje 2 Miekje* 2 moesasji 2 hahahahahahaha 2 Vlerkje 1 WolterB 1 Loezzel 1 |
Ik ga nu zwemmen in zee! *O*
|
Mijn vakantie zit erop. De afgelopen 3 weken heb ik leuke dingen gedaan *O*
Maar misschien ga ik nog met vrienden barbecueën, wat feesten, amsterdam SAIL, dagje dierentuin. |
Dingen! Vooral dingen! Lowlandsdingen, Office365migratiedingen, KatVanDeBurenVoerenDingen, MetVriendenUitDenemarkenDieIkRuimTweeJaarNietGezienHebDingen. Dat soort Dingen.
|
Dingen :O!
Ik heb juist de hele vakantie bizar weinig gedaan, behalve dat ik echt heel veel dronken ben geweest :bloos::herp:. Wat wel erg leuk was overigens (Y). |
Op vakantiedingen!!!!
En tot die tijd veel festival- terras- zwem- inhetparkeet- en datedingen! *o* |
Oh, en wat ik nog ga doen. Mja, eigenlijk hetzelfde: niet zoveel maar wel dronken worden waarschijnlijk. We hebben introductieperiode en daarom veel feestjes *o* en ik ga mijn stage afmaken. Hopelijk voor 1 september, maar waarschijnlijk wordt het wel erna.
|
|
Joris. (Y)
|
Citaat:
|
Ik ga een klimcursus doen met een collega en naar Helsinki met een andere collega :eek:
|
Oja terassen (y)
|
Roeien, barbecuen met vrienden (in het park), misschien nog op vakantie (y)
|
Ik heb nog (maar) 1 dagje Stockholm te gaan, ben ook al een week in Kopenhagen en omgeving geweest. Verder barbecuen/drinken/terras/park/balkon met vrienden, strand/zwemmen (hopen op goed weer op de juiste dagen), misschien nog zoiets als de dierentuin of een museum bezoeken.
|
Ga je serieus vlees roosteren en dat aan je my little pony figuurtjes voeren?
|
My little pony (n)
|
Je bent gewoon en bronie jongen.
|
Pfff :d
|
Ik ben gestoken door een hommel. Mijn pink is flink opgezwollen en het brandt
|
Verkeerde topic, Pene.
|
Ijsklontjes zijn fijn
|
Dat is beter (y) :d
|
Citaat:
|
Jurassic World is zooooo fijn :lief:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zondag op vakantie naar Georgie!
|
Doe Georges de groeten.
|
Oh oops verkeerd gelezen.
|
Verhuizen *o*
|
Vandaag werkte ik bij een cliënt en haar man heeft een grote moestuin. Hij leidde me rond en ik zei dat ik later ook een moestuin wil. Hij gaf mij een boekje mee waar alles instaat over groenten, wanneer te planten, hoe groot een plantje wordt etc. Beetje een handleiding. Super lief en als ik weer kom krijg ik paprika's mee :lief:
|
Dat is echt cool (y) Mijn paprikaplantje van de AH tuintjes is nog steeds maar heel klein :(
|
Ja :y
|
Mijn moeder had vroeger een moestuin en dan moest ik in de zomer helpen oogsten :cool:
|
Ik had vroeger een treinbaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
driehoek
|
Citaat:
|
Oeeee!!! Ik geloof dat ik tijdens mijn vakantie ook een paar nachtjes hier ga logeren. HELLLLLLOOOOOOO life of luxury!! *o*
Tijdens m'n drie daagse hike is het allemaal een klein stukje soberder hahahaha. |
Er is een klusjesman geweest voor mijn kapotte kitlaag in de keuken en het is heel mooi geworden (y)
|
Heeft -ie zn kitspuit goed gebruikt ja?
|
Citaat:
|
Ik ga nog mensen op kraamvisite krijgen die ik al een tijd niet gezien heb *o* en zondag naar de verjaardag van mij nichtje, en dan een week later kroamschudden + barbecue voor de vriendengroep die allemaal baby al lang ontmoet hebben maar samen een cadeautje willen geven!
En ik ga nog naar de proef-eet. |
Citaat:
|
Ik heb nog wat miles nodig om FlyingBlue Gold te worden dit jaar :bloos:
|
Citaat:
Een weekendje Epe op de Veluwe ook trouwens hoor. :bloos: |
Ik heb 5 jaar in Epe op school gezeten, ik pas. Vierhouten daarentegen; Kom maar op!
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft ook een open haard en alles. *O* |
Volgens mij kan ik die voor de helft krijgen als ik aan een paar touwtjes trek :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |