![]() |
Hoe lang ben jij bereid om in de wacht te blijven staan?
Als beller dus:bob:
|
Op werk maakt het me niets uit, thuis geef ik het bij/na 10-15 minuten vaak wel op.
|
twaalf meter
|
5 minuten max.
|
Dat hangt er heel erg vanaf waar het voor is.
|
n uur
|
Het ligt er natuurlijk aan hoe dringend het is, maar normaal vind ik het na 5 minuten wel genoeg:o Het langste was een half uur ofzo.
|
Er zijn altijd momenten op de dagg waarop het rustiger is om te bellen, plus ik vertik het om achterlijk veel te betalen voor in de wacht staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral bij duo hang ik altijd eeuwig aan de lijn:herp: |
Citaat:
|
Nee, dat is waar:o Tegenwoordig is bellen (binnen de EU) sowieso goed betaalbaar.
|
Dat hangt er een beetje vanaf waarvoor.
|
Citaat:
|
Damn. Ik kan me ook tijden herinneren dat ik zonder erbij na te denken de telefoon opnam in Slowakije en dat ik dan gelijk door mijn beltegoed heen was.
|
Citaat:
|
5 minuten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Behalve als de politie staakt dan.
|
Citaat:
|
Dat ligt aan de wachtmuziek.
|
Met een werktelefoon kan ik best wel heel lang blijven wachten hoor. Met mijn eigen telefoon ben ik er na een minuut of 10 wel klaar mee, tenzij de wachtmuziek awesome is en/of het superduperbelangrijk is.
|
Ligt er natuurlijk ook aan of het een 0900 nummer is of een 0800 nummer, die 0800 nummers zit ik wel uit, fuck you. (Of een normaal lokaal nummer, die heb je natuurlijk ook, maar daarvoor geldt vorige post.)
|
Het ligt er aan of het het wachten waard is. Ik heb eens naar de gemeente gebeld en werd steeds in de wacht gezet. Uiteindelijk langer dan een kwartier moeten wachten...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |