![]() |
Krullen terug krijgen
Hallo ik ben een meisje van 18. Ik heb altijd mooie pijpenkrullen gehad tot ik 8 was. Daarna is het helemaal veranderd. Ik heb het vaak gestijld en ik weet niet of dit er mee te maken heeft. Mijn haar is nu: de bovenste laag stijl, wat plukjes met slag en de binnenkant richting de pijpenkrul. Ik krijg het maar niet goed, niet met mousse, niet met haarlak en ik heb al zoveel cremetjes gebruikt dat ik het niet meer weet. Het liefst wil ik mijn mooie krullen terug maar ik weet niet of dit mogelijk is? Of dat ik gewoon een mooie bos met alleen maar slag heb en niet half stijl half slag half gekruld..
|
Is je haar nu langer dan toen? Ik heb slag als het kort tot half lang is maar als het te lang wordt dan zakt het eruit.
|
Ik heb altijd langer dan schouderlengte gehad,
Zo'n beetje rond midden van me rug soms iets korter soms iets langer |
Wat geeft je kapper voor advies?
Het zou kunnen zijn dat je haar beschadigd is geraakt van het stijlen, maar ik denk niet dat daardoor de krul (natuurlijke structuur van je haar) zomaar verdwijnt. Dan zou je haar eerder heel droog en dood zijn. Je hele haar doet er ongeveer 7 jaar over om zich te vernieuwen en dat kan ook een 'verandering' met zich meebrengen. Zelf had ik jaren geleden ook slag/krullen, vorig jaar was het zelfs bijna helemaal stijl en nu heb ik vooral voor wat slag/krul en achter voornamelijk nog stijl/slag. Mocht je je echt storen en weer veel krullen willen kun je natuurlijk altijd een permanent nemen, maar dat is wel een grote aanslag op je haar. |
Ik ben een jongen beneden heb ik krullen en boven is het stijl. Ik heb liever 1 van de 2 ipv allsbei...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |