![]() |
overbrugging studie
Ik heb mijn studie stop gezet 2 maanden voordat ik met mijn nieuwe studie zou starten. Op internet lees ik dat het gewoon mag en dat je studiefinanciering door blijft gaan (maximaal 4 maanden) als je alles maar tijdig meld. Zojuist heb ik een bericht gekregen van duo dat ik ''geld heb ontvangen terwijl ik er geen recht op had'' en dat betreft deze 2 maanden. Ik ben bang dat er een fout is gemaakt bij het invoeren heb ik een goede kans op bezwaar? :eek: en zijn er mensen die zo'n situatie hebben meegemaakt?
|
Deed je wel een mbo-opleiding? Want overbrugging geldt alleen voor het mbo :o
|
Nee een universitaire opleiding. Volgens de site van duo maakt dat weinig uit maar toch bedankt voor je reacte!
|
Waar op de website van DUO staat dat dan? Hier staat expliciet dat het niet geldt voor switchen tussen opleidingen op hbo/universiteit: https://apps.duo.nl/SRVS/CGI-BIN/WEB...),ts=OcwDuoNew
|
ah jammer :/ wordt ophoesten
|
De website van DUO heeft informatie die van toepassing is op verschillende groepen. Jouw link is van toepassing op scholieren die eindexamen doen en daarna een mbo-, hbo- of universitaire opleiding gaan volgen. Dat is dus niet jouw situatie. Voor jou geldt de link die Axel gaf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |