![]() |
Aaaaah!
Ik ga vannacht op reis en ik weet niet wat ik allemaal mee moet nemen en hoe kan ik ooit voor 23 dagen spullen in één backpack van 55L krijgen. :o
|
Oké:
- paspoort - bankpas en dollars - e-reader - camera - deodorant Klaar. (y) |
Vorig jaar 32 dagen weggeweest en ik had een kilo van 8KG (ex laptop, die zat op mijn rug) voordat ik de stroopwafels erbij knikkerde.....
|
Ik ben heel slecht in tassen/koffers inpakken. :o
|
Verzekeringspasjes en kopieën er van.
Noodnummers. Opladers. Ik zou het op prijs stellen als je hier de hele lijst post als je klaar bent. Ik ga maandag 23 dagen weg en als ik jouw lijst gewoon over kan nemen scheelt mij dat weer nadenken. (Y) |
Oké, zal ik doen!
|
Ik wil Cognac meenemen in mijn backpack. Ik ga haar zo hard missen de komende drie weken. :(
|
Als jullie in je achterhoofd houden dat ze tegenwoordig op de hele wereld dingen als waserette's/wasmachines kennen, is dat inpakken ineens een stuk makkelijker ;)
|
Ik heb zo'n tube handwasmiddel bij me en ik zit tussendoor ook af en toe in een hotelletje. (y)
|
Sterker nog, ik hoef mijn eigen was niet eens te doen, dat doet Sally voor me. :o
|
Volgens mij neemt mijn vader 5 onderbroeken, 2 spijkerbroeken, 3 t-shirts en een vest mee. Misschien moet ik ook maar op die manier pakken. :herp:
|
Ik zou wat meer onderbroeken meenemen, en wat meer sokken ook. Maar verder is 2 spijkerbroeken, wat hemdjes, 4 shirts en 1 of 2 warme truien echt dikke prima. En als je dan ruimte over hebt NIET BIJ GAAN STOPPEN OMDAT HET KAN. Daar gaat het bij mij altijd verkeerd.
|
1 Vest (y) Of daar eentje kopen, gemaakt door kleine kindertjes.
|
Citaat:
|
Ik ben wel heel voortvarend aan t wassen geslagen al een paar dagen, dat in elk geval alles dat ik evt mee zou willen niet plotseling onderin de wasmand blijkt te zitten.
Yay me! *o* |
Iets met v - lid :p
|
Citaat:
Ik moest gisteren ook ineens als een malle gaan wassen voor morgen, met als resultaat dat ik nu ook weer moet gaan kiezen uit duizend dingen, ipv gewoon pakken wat er nog schoon in de kast lag, en daarmee mijn keuze/pakhoeveelheid gewoon te beperken :facepalm: |
Oké, alles past in ieder geval in mijn backpack!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Opzich wel fijn want van Delta/KLM mag je resp 28KG/23KG ruimbagage mee, 13KG handbagage en one small personal item. Die one small personal item is mijn laptoptas en dan koop ik achter de douane nog wat leuke dingen en dan is die laptoptas opeens ook 8KG :herp: Mijn ruimbagage ging de afgelopen keren terug met FedEx. Magische outbox van een bepaald softwarebedrijf... |
*Vlerkje in backpack stop* :P
|
stiekem vind ik dit een leuk topic.
|
Citaat:
|
Groetjes vanuit Beijing!
Helaas vlieg ik morgenvroeg alweer naar huis. :( |
Citaat:
|
Ja, vannacht Nederlandse tijd!
|
Ik had overigens 13 kg aan spullen bij me en dat was echt te veel. Ik heb nog meerdere ongedragen en schone kledingstukken in mijn backpack!
|
Alles vandaag nog even aan doen!!
|
Vandaag is hier al bijna over!
|
snel dan hup!
|
In 55 liter kun je dan ook de halve wereld meenemen :D Is die 13 kg met of zonder tent/slaapmat/slaapzak?
|
Citaat:
|
Ik heb alleen een slaapzak bij me!
|
Hoe kom je dan ooit aan 13 kilo?
|
hele grote slaapzak!
|
Zoveel is dat nou ook weer niet voor 3 weken. Kleren, toilettas, jas, schoenen, handdoeken, camera's, boeken, etc. Ik had vooral teveel kleren bij me, de rest was geen overbodige luxe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |