![]() |
Het-grote-rozengeur-en-manenschijn-topic #1
Tegenhanger van de steen en been, voor als je wel iets leuks mee te delen hebt *o*
Terug van de fijnste vakantie in tijden, gelijk weer autostress, want die was afgekeurd en kon pas gisteren gemaakt worden (en uiterlijk vandaag moest ie geherkeurd worden) Gisteren gebeld, is ie helemaal gemaakt, prijs valt super mee en ze hebben hem gelijk goed gekeurd *o* Nu een vrije middag, al moet ik opzichte ook nog steeds een keer gaan verhuizen :p |
Ik ben ontzettend aan 't glunderen bij de gedachte dat ik bijna vakantie heb. Een maand niet werken is natuurlijk al hemelsch en naar Zuid Afrika gaan ook, maar stiekem verheug ik me het aller, allermeest op de schoolmusical van m'n neefje van 5 en de momenten dat hij soms vanuit het niets tegen me zegt "I love you auntie Dagmar". :lief:
En m'n dag begon goed toen de werkmannen die de gevel van mijn huis opnieuw aan 't voegen zijn ineens gedrieën 'Waarom nou jij' van Marco Borsato aan 't meezingen waren in mijn tuin vanochtend vroeg. :D |
Ik fietste net over straat. Er stak een meneer over. Hij keek op. Hij keek me aan. En hij riep heel hard.
HALLELUJAH JESUS IS ALIVE, JESUS IS ALIVE. *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**o* |
succes topic zeg!
|
Citaat:
|
Ik ben eindelijk weer eens goed aan het studeren vandaag.
|
Vakantie *O*
|
Ik heb eindelijk weer een stukje geschreven voor de site van de studentenvereniging (dat stelde ik al tijden uit) en ik vind het best een leuk stukje geworden (Y)
|
Zo liep ik laatst in Rotterdam, zwaait er een wat dikkige man met baard naar me en roept vrolijk: 'HALLO, ICH BIN EIN DEUTSCHE TOERIST!' Made my day :D
|
Collega van me had foto's op Facebook dat ze aan het dansen was met een straatmuzikant :d
|
Citaat:
|
En: :D
|
ik moest aan jou denken Haubenmeise toen deze scene voorbij kwam (Y)
|
Ik liep laatst in Rotterdam en Marokkaans straattuig riep zomaar naar me: "Kankerhomo, ik neuk je vriendin!"
Ik moest er wel om lachen :d |
"Haha ik heb een vriend, jammer joh"
Benieuwd wat er was gebeurd als je zo had gereageerd ;) |
De kater van de bbq op m'n werk is nauwelijks te overzien, maar ik heb wel een maaaaaaand vakantie nu!!!!
En ik moest huilen omdat m'n stagiaire voor het laatst was. :') Waarom hecht ik toch altijd zo aan die types?! |
Bij ons moeten dan meestal de stagiaires huilen :d
|
Weekje vakantie *O*
Lekker klussen *O* |
Powernapje op de bank van ruim 1,5 uur. Het was nodig en het was fijn (y)
|
Over een half uur zit ik aan het bier met dé Ertur.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dát geen neuken wordt! |
Citaat:
|
Beetje naar hoor van ertur. Niet meer ons vermaken op het forum, maar zichzelf nog wel vermaken met de forum'dames' ;)
|
Dames tussen aanhalingstekens, beetje jammer :bob: #echtedame
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic maakt me blij! Alle leuke, fijne momenten en ontmoetingen die dan komen opborrelen bij het bedenken :lief: Vandaag maak ik pastinaak-peersoep en de geuren vullen de keuken. :lief:
|
Citaat:
En dat klinkt heeeel lekker :o |
jaa! :cool: :lief: *O*
Dat is het ook! Maar het is eigenlijk niet het seizoen voor pastinaak. Het is in ieder geval super makkelijk; een uitje, evenveel peren als pastinaken, kippenbouillon en kerrie! Half uurtje laten koken en dan nog een paar stukjes geblancheerde prei daarbij. Eigenlijk staat er ook nog room in het recept, maar dat laat ik er uit omdat ik dol ben op een wat pittigere smaak :o |
ohja en blenderen natuurlijk voor de prei erbij komt!
|
Citaat:
|
1 van de 3 boogramen gelapt *O*
|
Citaat:
|
Lekker gebarbecued met mijn huisgenoten en Wolter! En komende week allemaal afspraken met leuke mensen! Wheee *o*
|
Eindelijk stoelen bekleden *O*
|
Vandaag bijna de hele dag Engels gesproken met mensen die bij mijn beste vriendin logeerden door de soort uitwisselingsproject tussen kerken. Heb veel complimenten gehad over mijn Engels (van Britten (y)) en het was super gezellig. Helaas vertrekt de groep morgen weer!
|
Ik heb sushi gemaakt *o*
|
Ik heb geen AIDS!
|
Pastasalade van gisteren. Omnomnomnom.
|
Gisteren de leuning van een stoel bekleed en ging veel makkelijker dan ik dacht :cool:
|
Bijna afgestudeerd en ik heb een baan! :D
|
Citaat:
|
Ik heb mijn eerste schooldag overleefd en ben daar enorm blij mee. :) Ik dacht even dat ik ging sterven van de hoofdpijn, maar zelfs dat is niet gebeurt. :)
|
Ooooooo ik hou van vakantie en ik hou van Kaapstad! Lekker biertjes voor het middaguur, praten met mensen van over de hele wereld, koffie in het zonnetje, kleine middagdutjes. Mmmmmmm.
|
Mijn reis naar Zuid Afrika.
Ik wil teruhug! |
Wat een keiproductieve dag was dit <3
|
Op 23 september heb ik vier daagjes 'vakantie' en heb ik een lekker luxe hotel in België geboekt met een vriendin en gaan we heerlijk bier drinken. Jajaja :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |