![]() |
Hoi roosters #1820
deadlock 53
Macrador 47 nthn3d 40 Michke12 39 zoef de haas 32 Knitten. 25 Elin3 23 Tough cookie 20 Regenboog 20 df 20 Abs 17 Korreltjezout 17 Axel11 15 Miekje* 14 Daantje_0705 13 bloodyb 11 Miss.Jazz. 11 -Marleen 11 Penolopepop 10 spawn again 9 Haubenmeise 8 Talenlover 8 moesasji 7 Tigerly 7 Miekepieke 5 julianv 5 Katertje 3 WolterB 3 Durian 3 Sjeord 2 hahahahahahaha 1 Carn 1 AIDZ 1 |
Anyway, ik had dus niet per se weinig les, maar wel veel ophokuren. Pardon, keuze-werk-tijd. Maar niet zoveel :D ik heb met de docent van een van de late uren afgesproken dat ik niet hoefde te komen, en heb vervolgens toen altijd op die dag gewoon gewerkt (Y). Ik vond het een prima oplossing. De andere dag vulde ik dan dus met die ophokuren.
|
Ik had echt niet het flauwste idee dat ik de lapo had :eek:
|
Wij hebben een half jaar op proef keuzewerktijd gehad maar dan kon je ook gewoon kiezen om in een lokaal bi je een docent extra uitleg te krijgen, dat was wel prima eigenlijk maar is uiteindelijk niet ingevoerd. In 4 vwo zat ik vier dagen van acht tot vier en een dag van acht tot drie op school en echt veel tussenuren had ik nooit.
|
Oh, wij hadden dat systeem wel. Je kon je inderdaad een soort van "inschrijven" elke week om bij bepaalde docenten in het lokaal te gaan zitten (onder andere voor extra uitleg), of je kon gewoon in de mediatheek oid gaan zitten.
Systeem was alleen zo lek als het maar kon, dus uiteindelijk maakte niemand die uren. Docenten moesten namelijk handtekeningen zetten op een briefje als bewijs dat je een uur had gewerkt en die zijn natuurlijk prima te vervalsen :O |
Bij ons moest je ook inschrijven voor de mediatheek en daar kwamen ze ook gewoon langs met een presentielijst.
|
Ik wil niet elke ochtend om 7 uur mijn bed uit moeten
|
#steenenbeen
|
Waarschijnlijk moet je de rest van je leven op werkdagen rond die tijd je bed uit.
|
Ja schitterend argument.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Roosters worden slecht ingedeeld op mijn school
|
Mijn eerste uur begon om 09:15 :cool:
|
Wij hadden geen ophokuren. De 1060-norm (?) kwam pas toen ik al van de middelbare af was, geloof ik.
|
Oh, maar een paar jaar eerder had ik ze wel hoor. Twee z-uren in het studiehuis en 1 vzw-uur (vakgebonden z-uur) in de week.
|
Dan deed het VMBO op mijn oude middelbare school daar gewoon niet aan (Y) Ik kan me ook niet herinneren dat we veel tussenuren hadden, ofzo. Misschien één per week en als er iets uitviel.
|
Oh, nee, vmbo deed daar bij ons ook niet aan.
|
Citaat:
Citaat:
|
Eerst hadden we z-uren, daarna f-uren en als laatste p-uren. Het doel was hetzelfde: ophokken
|
hoi
|
tussenuren waren bij.ons gewoon tijd om naar de winkel te gaan gelukkig
|
Citaat:
|
deadlock weet wat is.omhoog
|
Ik had er ook ooit 5 of 6, prima moment om te zorgen dat ik de rest van de week thuis weinig hoefde te doen (y)
|
Citaat:
|
Ghey.
|
Ik had max 2 van die uren omdat leerkrachten al les gaven aan een andere klas ofzo. Moest ik verplicht in een studielokaal gaan zitten met mijn hele klas en iedere andere leerling die geen les had. Als ik me dan verveelde en besloot kaartenhuisjes te bouwen, kreeg ik straf.
|
Citaat:
|
Ik had zo'n hekel aan die uren die je zelf in moest plannen(n) En als ik een tussenuur had dan ging ik vaak met vriendinnen naar mijn huis of in het park zitten, want dat was vlakbij school.
|
Ik vind het helemaal niet leuk om in een topic te posten dat over meerdere Batman/pinguinfappers gaat :bob:
|
Ik zat standaard met 6 anderen aan een grote tafel op de gang. Beetje kletsen, Beetje huiswerk maken. Niks verplicht mediatheek, niks handtekeningen gewoon mega veel tussenuren.
|
Tijdens tussenuren ging ik meestal met wat vrienden voetballen tegen de lokale Achmeds en Ali's op de pleintjes (y) mooie tijd
|
Citaat:
|
ja.bij mij was dat 30-40 minuten.fietsen ofzo :D en dan moet je nog terug
|
Citaat:
|
50 minuten fietsen naar huis :( zelfs op die dagen met 6 uur niets te doen vond ik het te veel moeite :O
|
1 minuut lopen naar het voetbalveldje, 5 minuten naar R'dam centrum, 10 minuten naar een Appie en 5 minuten naar een chillpark. Jullie hadden het maar zwaar allemaal ;)
|
dat was mijn manier van sporten.joh
|
Mijn nieuwe huisje begint weer op een huisje te lijken *O*
|
Iiieeeehhhhllll, ik heb net 1 hele grote spin opgezogen die ook nog eens iets vast had?! Nu ben ik trots op mezelf :o
|
Wij mochten en konden niet eens buiten.
|
HALLOOOOO.
Wij hadden gewoon een winkelcentrum naast de school. Ideaal! |
Wij mochten in de onderbouw niet van school tijdens tussenuren, maar we hadden bijna nooit tussenuren want we kregen meestal een invaller. tijdens z-uren kunnen we niet naar huis, wantdan moeten we langs de moeders. ik heb wel eens een z-uur geskipt, maar dat kan ik niet te vaak doen. Tijdens tussenuren in de bovenbouw mag je wel van school af.3min naar de appi e (y)
|
Ooooh ik ben sollicitaties aan het versturen naar bedrijven waarvan ik denk jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje moet dit nou, en het moet echt, maar het maakt me wel een beetje droevig :ghe: Alsof ik m'n ziel verkoop.
|
Beter dan je kut verkopen!
|
Lekker werken voor een MLM-company :') Maar het ziet er naar uit dat ik volgende week full-time kan beginnen, dus voor de time being....
|
Mja als het werk ook maar een beetje leuk is dan :o
|
Nee, maar wel in een lekker internationaal team met zweden, duitsers, denen, finnen en tsjechen. En schijnbaar verdomd goeie vrijmibo's.
|
Ah chill!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |