![]() |
Klaarkomen voelt anders
Ik herinnerde me opeens dat klaarkomen een maand of 2 geleden heel anders voelde nu voelt het als een paar schokken niet zo heel bijzonder eigenlijk maar vroeger voelde het als een warm gevoel dat langzaam naar boven kwam beetje moeilijk uit te leggen mijn vraag is hoe komt het dat het nu anders voelt
|
Kan te maken hebben met hormonale veranderingen misschien? Je zal wel volop in de puberteit zitten. Heb je al sperma bijvoorbeeld? In het begin kwam ik nog zonder sperma klaar en dat voelde ook anders dan met sperma klaarkomen. Je kan ook proberen er langer over te doen voor je klaarkomt, dus het (een paar keer) uitstellen. Misschien dat dat bevalt. Groeten.
|
Oke dat probeer ik ook vaak misschien als ik het weer is een tijdje niet doe
|
Waneer begon je met aftrekken? Mijn eerste keer was de eikel heel gevoelig. Na een half jaar voelde dat totaal anders.
|
Een maandje voor de zomervakantie ofzi
|
He Karsie klopt wel hoor!
Ik kon ongeveer op mijn 9e dat gevoel al krijgen Was intens en lekker Nu ook nog wel mar anders. |
alles wordt minder als je ouder wordt. Misschien is de aftakeling al begonnen bij je? :-)
|
Met zo n blij gezichtje erbij je wordt bedankt ga maar weer weg
|
Is het gevoel nog zo karsie dan?
|
Ja t blijft gewoon hetzelfde
|
heb ik net zo vroeger intenser
|
Niet meteen klaarkomen maar paar keer (of heleboel keer) stoppen vlak voor je klaarkomt en dan weer verder. Dan kom je intens lekker. :) Edging dus!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |