![]() |
Albert Heijn Kassa
Hallo,
Ik zoek een bijbaan en heb al eerder bij de Albert Heijn gewerkt maar dan als Vakkenvuller en dat vond ik helemaal niks. Ik heb gezien dat ze bij mij in de buurt een vacature hebben voor Kassamedewerker. Ik twijfel of ik erop wil reageren, want ik weet echt niet wat ik moet verwachten en ik heb ook best wel moeite met rekenen etc. vanwege mijn Dyscalculie dus ik zit heel erg in de twijfel en weet echt niet wat te doen. :ghe: X |
Je hoeft niet echt te rekenen, de kassa doet het merendeel voor je. Het enige wat je moet kunnen doen is de boodschappen bliepen, losse producten zoals tomaten kunnen aanslaan en klantvriendelijk kunnen zijn. Verder stelt het heel weinig voor.
|
Dat is niet waar, dat ligt helemaal aan het systeem waar ze mee werken. Waar ik werk hebben ze het nieuwste systeem, en natuurlijk blijft het in de basis wat jij zegt, maar er zit veel meer bij. In ieder geval, het is het proberen waard hoor, meestal kun je in het systeem aangeven wat de klant voor geld geeft zodat je direct kunt zien hoeveel wisselgeld je terug moet geven, dus wat dat betreft is het geen probleem. Ik zou het gewoon proberen.
|
Mijn broertje deed kassawerk met dyscalculie en heeft er juist heel veel van geleerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |