![]() |
Vermaak tijdens rit van 13 uur.
Hallo,
Wij gaan met de klas naar London, in de bus (en dan de bus op de boot). Maar mijn vraag is of jullie tips hebben om te doen. Natuurlijk praten met klasgenoten en slapen, maar dat houd ik niet zo lang vol ;) Ik neem mijn iPad mee, dus evt spellen die geen wifi nodig hebben? |
Een pak kaarten helpt sowieso een hoop (als dat kan op de bus, maar zeker op de boot), verder is happy wheels, jetpack joyride of angry birds wel aardig tijdverdrijf. Wat ik nog gewend ben van schoolreisjes met de bus is dat ik vrij weinig bezig was met games die ik had geïnstalleerd, maar meer aan het praten was met klasgenoten of aan het slapen was. Anders was ik wel een film aan het kijken met een groepje.
|
Je kunt misschien een film downloaden op je iPad of een paar boeken of strips
|
Ik heb tijdens mijn busreis van de middelbare school, ook in de UK, me prima vermaakt met audioboeken. Samen met een goede vriendin heb ik toen één van de Narnia boeken geluisterd.
Met een groepje hebben we tijdens die reis ook het advertentiespel gedaan. We hadden gekleurd papier en pennen mee zodat we het spel zelf konden maken. Door mensen uit de bus op de kaartjes te zetten werd het extra grappig. |
Boek, pakje kaarten, film/serie op tablet.
|
Ik zou even wat lange remixen downloaden van YouTube met clipconverter.cc, zodat je uren aan muziek hebt. Daarbij zou ik zorgen voor voldoende water en een gezonde snack als komkommer, tonijnsalade of nootjes.
Misschien wat sudoku's? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |