![]() |
Steun jij het houden van een referendum over het associatieverdrag met Oekraïne?
Poll.
|
Je excelleert wel weer in pollpulariteit.
|
Ik las Polio in de eerste post ipv Poll en moest even heel hard gniffelen :bloos:
|
|
:D
|
:d
|
Als 't er via de democratische weg komt so be it. Hoop en verwacht echter niet dat het er komt via de democratische weg.
|
Kijken of mensen in Donbass nu wel de kans krijgen om te stemmen :o
|
ik ben tegen referenda want teveel mensen zijn dom en irrationeel
|
Ik stel in plaats van dit referendum een ander referendum voor met de vraag: "is degene die bedacht heeft dat er over een associatieverdrag met de Oekraïne een referendum gehouden moet worden een mongool?" Vervolgens kan dan een ieder die "nee" gestemd heeft doodgeschoten worden.
|
Uiteraard, daar hebben de vrienden van D66 die prachtige wet voor aangenomen.
|
Citaat:
|
Up voor df :p
|
Citaat:
|
|
Ben benieuwd of de opkomst hierbij hoger gaat worden dan bij de waterschapsverkiezingen.
|
Engels vanaf 1:39 (n) :d |
Citaat:
|
Inmiddels zijn er ook Kamervragen gesteld over het uitgelekte plan van de Oekraïense geheime dienst om gewelddadige acties in Nederland te gaan uitvoeren met betrekking tot het referendum en Nederlandse stemmentellers om te kopen.
Opgemerkt moet uiteraard worden dat deze uitgelekte documenten vervalst kunnen zijn: de Oekraïense regering heeft er nog niet op gereageerd. Laat die geheime dienst maar komen, beetje actie in dit land (y) ;) |
Maar jongens, moet ik nou gaan stemmen of niet?
|
Eigenlijk kan het hele referendum me gestolen worden :o
|
Ik vind het eigenlijk onzin :o overweeg om niet te gaan stemmen al ia dat eigenlijk tegen mijn principes maar als ik blanco stem telt het mee voor het opkomst percentage en dus voor het geldig zijn of niet.
|
Ik heb weken geleden bij de gemeente Den Haag een stembiljet voor Nederlanders in het buitenland aangevraagd. Maar nog niks ontvangen :herp:
|
Citaat:
|
Ik ben een beetje bang dat als dit de 30% haalt we voortaan drie keer per jaar zo'n suf referendum krijgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |