![]() |
onbereikbare liefde..
ik ben zo verliefd op een jongen uit mijn klas
hij is zooooooooooo lief! ik wou dat hij de mijne was hij is mijn hartendief vandaag bij gym raakte hij me aan met z'n zachte handen ik bleef zeker een minuut stilstaan tot ik weer op de wereld landde ik zat ergens daar helemaal boven heel eventjes te dromen dat hij speciaal voor mij naar boven zou komen.. maar nee hoor hij bleef op de aarde staan en zag me niet hij liet mijn liefde voorbij gaan oh dat doet me verdriet ik zie hem steeds in mijn dromen overal waar ik ook ben zal hij ooit naar me toen komen? en zeggen met zijn lieve stem: "meisje,ik hou ook van jou" deze dag blijft me trouw door zijn lieve lach waarom is iedereen nou verliefd op mij? behalve hij.. snik snik! MILAN IK HOU VAN JE!! |
dit had ik precies het zelfde bij een gozah das eght kut http://forum.scholieren.com/frown.gif
mooi gedicht meid!! |
hartstikke bedankt voor jullie leuke reacties! das vervelend he als je verliefd bent op iemand en hij niet op jou.. en heel veel andere jongens wel..maja
ik moet nu naar school. doei doei knuffel kuzziez isi |
heel mooi gedichtje, ben ook een beetje in zo'n situatie, twas ontroerend om te lezen
|
know the feeling...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |