![]() |
tongen
Hallo allemaal,
Ik heb binnenkort 2 maanden met een meisje en we hebben al wel eens getongd. Maar mijn vraag :Als wij (ik en mijn vriendin) op school zijn dan zijn er altijd heel veel vriendinnen/andere mensen bij haar. Maar het is een beetje raar als je haar ineens tongt tewijl 8 mensen naar je kijken..... Hoe kan ik het beste alleen met haar komen / hoe kan je het best haar vriendinnen "kwijt raken" zodat we alleen zijn? Plz reageer snel want ik heb bijna 2 maanden... Alvast heel erg bedankt!!!! |
Jullie hebben twee maanden verkering!? Spreken jullie nooit met z'n tweeën af? Buiten school om bijvoorbeeld.
|
Jawel maar ik bedoel als ik haar op school wil zoenen😉
|
Het lijkt mij, voor jullie en voor jullie vriendengroep nogal ongemakkelijk om op school uitgebreid te gaan staan tongzoenen. Dat is meer iets voor als je met z'n tweeën bent dan iets om publiekelijk te doen. Ik begroet mijn vriend wel eens met een kus (we zitten op dezelfde universiteit en bij dezelfde studentenvereniging), maar ik probeer dat eigenlijk op de universiteit juist zo min mogelijk te doen. Ik wil niet dat andere mensen zich aan ons storen en zoenen is ook gewoon veel fijner als je er allebei de tijd voor neemt.
|
Graag zoubik willen dat deze topic wordt verwijderd door een forum baas
Thnx |
De informatie in dit topic lijkt me ook nuttig voor anderen en we kunnen je identiteit ook niet achterhalen, dus dat lijkt me niet nodig, anonieme_jongen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |