![]() |
Wtf Joost Zwagerman heeft zelfmoord gepleegd
:o
|
Waar lees je dat?
|
Wie?
Joost mag het weten |
Ja, krijg het net ook binnen op mijn telefoon :|
|
oei :(
|
Citaat:
|
Wow :|
|
:( jammer is dat
|
Citaat:
Citaat:
|
Bedankt Abs!
|
Ja, best wel kut. Z'n boeken doen me niet zoveel, maar ik vond het wel een aimabele verstandige man. En nja, gewoon sneu natuurlijk.
|
Was dat dan die politie die ik hier zag :o
|
ik had ook niet zoveel met zijn boeken maar leek een leuke vent idd
|
Ik ken echt nooit de mensen waar jij topic over maakt.
|
Citaat:
|
Ik ken hem ook niet. Maar ik lees ook te weinig (lees: helaas nooit meer), dus daar zal het vast aan liggen.
|
Ik vraag me trouwens af over welke mensen ik allemaal topics maak, maar goed :D Je maakt mij in elk geval niet wijs dat je Wim Helsen niet kent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar goed, Joost Zwagerman dus.
|
Ik had niks met Zwagerman en vond het ene boek van hem dat ik ooit voor de helft heb gelezen niet boeiend, maar ik vind dit wel heavy en sneu. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, @HO: ja dat dus. Ik had De Buitenvrouw nog op m'n literatuurlijst staan op de middelbare school, maar daar vond ik weinig aan. |
Ik snap wel wat Macrador bedoelt en het is inderdaad echt geen aanval. Het is gewoon een verschil in interesses, en wat je op tv kijkt en leest :y
|
Hahahaha gestorven aan een depressie, wat een kneus :D Nemen we nu 1 extra vluchteling op?
|
ons aller vriend giel las vanochtend een brief voor dat 'zelfmoord' kwetsend is voor nabestaanden en dat het 'zelfdoding' moet zijn :bob:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo is dat kwetsend :confused:
Wat een non-issue weer. |
Uit respect zal ik vanavond geen tequila suïcide bestellen maar een normale tequila.
|
Ok dat was voor het ''kwetsende'' zelfmoord, dat hij dood is is kut:(
|
"Zelfdoding" is erg kwetsend. Beter is: "auto-levensbeëindigingsinitiatief."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is dan wel weer hulp bij zelfdoding, wat sowieso grappig is
|
Zo'n amiabele kerel was het dan ook weer niet als je PC moet geloven: http://www.propriacures.nl/2013/10/n...es-afrekening/
|
Citaat:
|
Hier trouwens de reacties van zowel Zwagerman als het Letterenfonds. Klinkt redelijk, hoewel ik me afvraag hoe je géén miljonair wordt als je meerdere keren een boek enkele honderdduizenden keren verkoopt: http://www.nrc.nl/boeken/2013/10/15/...raag-subsidie/
Dat zou betekenen dat je gage per verkocht boek in ieder geval onder de 5 euro uitkomt, wat mij belachelijk in de oren klinkt. |
En ik denk dat er wel belangenverstrengeling is geweest. Werkte niet op de afdeling, maak het ff.
|
scheiden van je vrouw is de beste manier om van miljonair naar niet-miljonair te gaan he :y
|
Ik word altijd heel naar van dit soort zelfmoordberichten. Depressie is een vreselijk iets (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
-tot en met 4000 verkochte exemplaren: 10% -4001 tot en met 10.000 verkochte exemplaren: 12,5% -10.001 tot en met 100.000 verkochte exemplaren: 15% -meer dan 100.000 verkochte exemplaren: 17,5%, tenzij het gaat om een herdruk van 1500 of minder exemplaren, in welk geval het percentage 15 blijft Percentages zijn van de verkoopprijs exclusief BTW. Voor speciale lage prijs-edities en pockets gelden lagere percentages (8% tot maximaal 12,5%). Voor e-books krijgt de schrijver 25%. |
|
Citaat:
|
Hoezo proxy?
|
Citaat:
- dat de omstandigheden misschien gunstig waren om aan belangenverstrengeling te kunnen doen; - dat het gek klinkt dat Zwagerman misschien niet zo rijk is. Ben ik met je eens, maar meer dan dat kun je ook niet zeggen. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |