![]() |
Smet
Onbevangen was eens
in een web zonder angst de buitenwereld in te moeten Onbevlekt was eens in een lang ver verleden Mijn toekomst van toen Maar ook met smet een grafsteen op mijn hart blijft mijn wereld bestaan een baggere poging mijn gevoel te omschrijven. Ik geloof dat ik het dichten begin te verleren of zo... |
ik vind het laaste wat minder, maar het is met gevoel geschreven meid, en dan vindt ik het altijd mooi...
ga zo door.. (y) |
Citaat:
Ik vind dat je je gevoel in ieder geval wel duidelijk naar voren hebt laten komen. De laatste strofe vind ik niet zo mooi, beetje uhm te... als je begrijpt wat ik bedoel Ik vind het geen slecht gedicht ofzo, maar ik heb wel betere van je gelezen. Liefs Kimry |
Dit lijkt tegendraads, maar in tegenstelling tot mijn oppositie zal ik mijn mening beargumenteren.
Je begint het dichten niet te verleren, dit gedicht is eigenlijk een van je betere, geloof me. Geen dwingend metrum, gedwongen rijm of hopeloos expliciete constructies, niveau dus. Een beetje subtiliteit en vrijheid worden, blijkbaar alleen door mij, gewaardeerd, complimenten. |
eens met die ene voor mij
maar waarom koos je voor blauw? |
Mwoha vind je inhoud geweldig :)
gedicht op zich ook...maar ben niet anders van je gewend :) |
Ik vind het een heel goed gedicht, ik moest er over nadenken en hem een paar keer lezen, en dat is positief bij mij!
Dus ik vind neit dat je het dichten begint te verleren hoor.. het is idd wat tacidvs zegt, het straalt vrijheid uit, maar heeft daarbinnen toch structuur.. en er spreekt heel veel gevoel uit, en dat is altijd knap |
Citaat:
Ik ga niet iedere reactie afzonderlijk af, maar bedankt iig allemaal. Wie weet is het gewoon even een poetische (kan de puntjes niet vinden) dip en komt dat allemaal wel weer assik er de rust voor krijg. :) |
alt+137
|
Citaat:
|
numlock aanzetten
|
Citaat:
hehe, heel slim :D |
Ik vind de eerste strofe heel mooi, de rest iets minder. Ik denk niet dat je het dichten verleerd, misschien lukt het op dit moment gewoon iets minder (bij mij ook :p). Verder heb ik toch wel mooiere gedichten gelezen en moet jij even zeggen wanneer je eerstvolgende dag vrij is, want dan kom ik met mn OV-tje naar je toe :)
|
Citaat:
en hierna begint school..dus et duurt nog wel even denk ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |