![]() |
oh jongens ik heb nieuwe buren
fucking luidruchtige kut jongeren :mad:
|
Ja ik ben oud ja.
|
Herkenbaar, vannacht om 3.15 u gaan vragen of het geluid zachter mocht. Gelukkig is het bijna weekend...
|
ik ben benieuwd hoe ze zich in het weekend gedragen. :(
|
Ga je tegenwoordig elke avond om 22.00u naar bed Zeehond?
|
Citaat:
|
zijn ze wel lekker?
|
Citaat:
|
Je bent ook al 69 natuurlijk, dan heb je rust en stilte nodig
|
Mijn buren zijn al 2 maand elke avond en in het weekend/vakantie de hele dag aan het klussen. Geen idee wat ze allemaal aan het doen zijn, maar je zou denken dat een 3-kamer appartement een keer klaar is, zeker als je huurt :herp:
|
Citaat:
zoef de haas naamzoek |
Ooooh ja jeeezes, eerst de buurman met z'n eindeloze klusdingen en vervolgens de buren nog een deur verder :'(
|
Citaat:
|
De buren van de overkant bouwen samen een nieuwe parkeergarage. En de aannemer begint gezellig om 7 uur 's ochtends. En het gaat nog door tot en met maart. HEERLIJK.
|
godverdomme lig ik net een half uur te slapen gaan ze godverdomme een discussie houden op hun balkon om fucking half 12 godverdegodveredomme
|
ze leggen hier een nieuw parkeerterrein aan recht onder mijn slaapkamerraam, en in de brief stond dat dat 3 weken ging duren. Dat vond ik idoot lang voor het verwijderen van wat bosjes en het opnieuw bestraten van de plek waar die bosjes staan. Maar logisch dat het 3 weken duurt want ze komen elke ochtend om 7 uur, doen dan 2 uur dingen, en gaan vervolgens weer weg :|
|
Citaat:
|
Dit gaat vanuit de VVE, en die kunnen er weinig aan doen zeggen ze.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |