![]() |
wat zou jij hebben gedaan?
Vandaag stond ik te wachten op mijn vrienden toen er drie jongetjes aan kwamen.
Ik ben zelf 14 en zij zagen eruit als 10/11. Ik dacht er niks over tot dat een van die jongetjes riep "he kanker homo" ik dacht wtf? maar ik negeerde het, toen hoorde ik opnieuw "he homo" en even later "je kanker moeder". Ik werd best boos dus ik riep, waarom doen jullie zo stoer?! Als reactie "hou je kanker bek". Ik zei dat ze zich moesten gaan gedragen en toen fietste er eentje op me af en spuugde in mijn gezicht. Ik zei wtf is je probleem? Ik sta hier gewoon te wachten dus donder op. Toen kwam de tweede aan en die wou me slaan. Ik duwde hem weg en ik fietste weg. Ik had echt zin om ze te slaan maar ik weet niet of dat de beste optie zou zijn geweest, Dus wat zouden jullie hebben gedaan? Wat vinden jullie hiervan? En wat moet ik doen? |
De beste optie is om minder taalfouten te maken.
|
Haha sorry daarvoor.
|
Citaat:
ot: Ik had één van die kereltjes wrs wel een flinke mep gegeven, want er is weinig wat mij kwader maakt dan iemand die naar me spuugt. Maar ja, het is nu gedaan, en met zulk soort kereltjes valt toch niet te praten. Troost je met het idee dat ze wrs eindigen als een stel sneue paupers. |
Je had in ieder geval die lama een pets in zijn bek moeten geven.
|
Ja dat dacht ik ook maar ik had geen zin in een broer van 17 die dan voor ze op komt
|
Van zijn fiets trekken en hem meenemen naar zijn huis zodat zijn moeder hem een draai voor zijn oren kan geven is natuurlijk de beste optie.
|
Citaat:
|
Die moet je gewoon slaan. In de brugklas dacht een klasgenoot stoer te doen door op mijn schoenen te spugen. Ik rende hem achterna en duwde hem waardoor hij op een stoeprand flikkerde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |